וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: סטפנוס דדאס במו"מ מתקדם לעונה הבאה, עשוי להגיע באיחור לאימונים

במועדון מקווים לביטול חובת הבידוד בין ישראל ליוון, כך שהמאמן יוכל להגיע באופן חופשי בתחילת יוני. פערים קטנים במגעים להארכת חוזהו. הסגולים מתעניינים במלך הריבאונדים של הלאומית, ג'ימי הול. פנייה נעשתה גם לג'יימס בל

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בסרטון: אימון הבכורה של גל מקל תחת שגרת הקורונה במלאגה

ההחלטה על חידוש ליגת העל תפסה את הפועל חולון בסיטואציה מורכבת, לאחר שהגיעה כבר להסדר על סיום ההתקשרות עם כל הזרים והמתאזרחים ששיחקו בשורותיה העונה. רובם עזבו את ישראל וחזרו לארה"ב, אבל הנקודה הזו נכונה גם למי שנמצא בארץ - ג'ו אלכסנדר, שבמועדון רוצים לראותו ממשיך, אך מבחינה חוזית הוא אינו מחויב להם לפי שעה, והסגולים ינסו לסגור איתו בימים הקרובים.

המאמן סטפנוס דדאס עשוי להצטרף באיחור של מספר ימים לאימוני הקבוצה. הנחת העבודה היא שלקראת סוף החודש תוסר הדרישה לבידוד של שבועיים עבור אזרחים שעוברים בין ישראל ויוון, שתיים מהמדינות שנפגעו פחות מאחרות מהקורונה. אם כך יקרה, דדאס יוכל להגיע בתחילת יוני ולהצטרף ישירות לאימונים הטקטיים, כשבועיים לפני פתיחת הליגה.

דדאס מנהל משא ומתן עם ראשי המועדון גם בנוגע להארכת חוזהו בעונה נוספת, ונראה בשלב זה כי הפערים בין הצדדים אינם גדולים והסיכוי שימשיך גבוה.

ג'ימי הול מכבי הוד השרון. עמי עוואד, אתר רשמי
יזכה לצ'אנס ראשון בליגת העל בזכות הקורונה? ג'ימי הול בהוד השרון/אתר רשמי, עמי עוואד

במחזור ההשלמה שנותר מהסיבוב השני, ושאיתו תיפתח הליגה בקיץ, יוכרע אם פניה של חולון לבית העליון או התחתון. לאור העובדה שאין בשורותיה זרים, היא תיאלץ לבנות מחדש חלק נכבד מהסגל, והיא מתעניינת בפאוור פורוורד ג'ימי הול, שנמצא בישראל.

הול (26, 2.03) שיחק העונה במכבי הוד השרון, והיה מלך הריבאונדים של הליגה הלאומית. הוא העמיד ממוצעים של 18.9 נקודות, 13.6 כדורים חוזרים וארבעה אסיסטים למשחק, וזו הייתה שנתו השלישית בליגת המשנה בישראל, אחרי שקודם לכן הופיע באליצור קרית אתא ובהפועל מגדל העמק.

ייתכן כי בחסות הקורונה תוכל חולון להתאחד מחדש עם זר לשעבר. הקבוצה יצרה קשר עם ג'יימס בל, ששיחק בשורותיה בעונת 2016/17 ותרם 14.9 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק בליגה בדרך לחמישיית העונה. בל (28, 1.96) זכה ב-2018 עם דיוויד בלאט ודרושפאקה ביורוקאפ. בינואר האחרון הוא הצטרף לפרומיתיאס פטראס, והפך פנוי לאור ההחלטה לבטל את הליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully