וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי הול חתם בהפועל חולון, אוליבר בנס ציונה, סק הנרי נשאר בהפועל ת"א, מהפך בבאר שבע

שחקן הפנים של מכבי הוד השרון עולה כיתה. ג'יי פי טוקוטו ממשיך בנס ציונה, הפועל תל אביב ממשיכה להתגבש, הפועל ירושלים הודיעה על חזרתו של סולימאן בריימו, הפועל באר שבע תשנה את פניה כמעט לחלוטין בחזרה

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בסרטון: גל מקל מתאמן תחת שגרת הקורונה במלאגה

הפועל חולון הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של ג'ימי הול עד תום העונה. שחקן הפנים של מכבי הוד השרון היה מלך הריבאונדים של הליגה הלאומית עד שמשבר הקורונה עצר אותו, והעמיד ממוצעים של 18.9 נקודות, 13.6 ריבאונדים וארבעה אסיסטים למשחק.

עבור הול (26, 2.03) זו תהיה הזדמנות ראשונה להוכיח את עצמו בליגת העל, לאחר שגם בשנתיים הקודמות שיחק בליגת המשנה - במדי אליצור קריית אתא והפועל מגדל העמק. על אף ביטול העונה בלאומית, לפני כחודשיים, הוא נשאר בישראל. לכן הוא גם לא יידרש לשהות בבידוד לפני פתיחת האימונים. חולון עדיין רחוקה מהגעה לסגל מלא, לאחר שמיהרה לסכם את תנאי סיום ההתקשרות עם כל הזרים והמתאזרחים שהיו העונה בשורותיה. למעשה, נכון לעכשיו יש לה רק חמישה שחקנים שמקומם מובטח: גיא פניני, יוגב אוחיון, שלומי הרוש, הול ודזי וושינגטון שחתם אתמול.

היום הודיעה העירייה כי החלילה לפטור את המועדון מתשלום על האולם עד לסיום העונה, כשם שעשו מספר עיריות אחרות ברחבי הארץ.

שחקן מכבי אשדוד סק הנרי. ברני ארדוב
נשאר. הנרי/ברני ארדוב

* אחרי שסיכמו עם ג'ורדן המילטון על חזרתו, הפועל תל אביב סיכמה הבוקר גם עם הגארד סק הנרי שלא עזב את ישראל במהלך משבר הקורונה. הנרי הצטרף להפועל תל אביב סמוך לתחילת המשבר, והחליט שלא לעזוב את הארץ כשהוא נשאר לגור בתל אביב. הוא לא יצטרך להיכנס לתהליך של בידוד כמו שאר השחקנים שישובו מארצות הברית.

* עירוני נס ציונה החתימה היום את קם אוליבר ששיחק העונה בקיירנס מהליגה האוסטרלית. אוליבר (23, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת נבאדה, שחקן פנים ששיחק שנתיים בליגת הפיתוח לפני שהגיע לאוסטרליה ורשם 17.3 נקודות, 9.7 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק. הוא יחליף את ג'ף וויטי שעזב את הקבוצה.

מי שיחזור לכתומים הוא ג'יי פי טוקוטו שהגיע במהלך העונה. טוקוטו ינחת בישראל רק בסוף השבוע הבא מסיבות אישיות, ויוכל לערוך רק שבועיים של אימונים לפני תחילת הליגה. בנס ציונה רוצים את טוקוטו גם לעונה הבאה ועשו מאמצים גדולים כדי להחזירו. בניגוד אליו, דקוואן קוק לא ישוב, וקורי פישר גם ככל הנראה לא ילבש העונה כתום.

סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מה עם השאר? בריימו/ברני ארדוב

* הפועל ירושלים הודיעה על חזרתו של סולימאן בריימו לישראל לקראת חידוש הליגה. האדומים נתקלו בבעיה במגעים עם שלווין מאק וג'ייקובן בראון, ועושים מאמץ להנחית לפחות אחד מהם כרכז המוביל של הקבוצה.

* הפועל אילת סיכמה עם הגארד האמריקאי שנון שורטר (30, 1.93) שיהיה הזר הראשון שלה בזמן חזרת הליגה. שורטר שיחק בישראל בליגה הלאומית משנת 2013 ועד שנת 2015 במדי הפועל כפר סבא והפועל עפולה ולאחר מכן שיחק בליגה הראשונה בטורקיה, צרפת, אוסטרליה, קוריאה ובעונה החולפת בפאוק סלוניקי. באילת עושים מאמצים על מנת להחזיר את שחקני הקבוצה ששיחקו העונה, אך נתקלים בקשיים, כשייתכן שרק קיווון דבנפורט ישוב.

הפועל באר שבע תשנה את פניה כמעט לחלוטין בחזרה מפגרת הקורונה. המתאזרח ספנסר וייס הוא השחקן היחידי שחוזר בוודאות, כשבמהלך היום תקבל הקבוצה הודעה סופית לגבי שובו של הגארד ג'ון פטרוסלי. כל שאר השחקנים לא ישובו.

בבאר שבע סיכמו סופית על הגעתם של שני שחקנים - שחקן הפנים היהודי אוקראיני אנדריי קוליש (28, 2.04) השחקן המצטיין של הליגה השנייה באוקראינה העונה עם 18.3 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק. בנוסף סיכמה הקבוצה את הגעתו של הסנטר ג'ו פרסטינגר (24, 2.08), בוגר אוניברסיטת ניו מקסיקו שרשם העונה 12.5 ו-7.5 ריבאונדים בממוצע במדי גילביצה מהליגה הראשונה בפולין.

שחקן נוסף שחתם הוא הפורוורד האמריקאי אוון ברוינסמה (27, 2.02) מביירות' שבליגה הראשונה בגרמניה. ברוינסמה, בוגר אוניברסיטת דטרויט משנת 2014 שיחק בליגה בבולגריה, הולנד והונגריה, שם אף זכה באליפות, לפני שהצטרף לביירות' ורשם העונה 9.1 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק בליגה ו-9.3 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully