וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים פטרו את הקבוצות מדמי שימוש במתקנים, גם החיפאיות מחכות לסיוע

13.5.2020 / 23:02

אחרי תל אביב ופתח תקוה, בבירה פטרו את הקבוצות מתשלומים עד סוף העונה. גם בחיפה פנו לראש העירייה. יואב כץ: "האצטדיון בחיפה הוא היקר ביותר בארץ"

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מכבי חיפה מתאמנת

ראשי מכבי חיפה והפועל חיפה העבירו מסר לראש העירייה עינת קליש-רותם, לפיו הם מצפים לשחק באצטדיון העירוני עד סוף העונה ללא דמי שימוש או לכל היותר בדמי שימוש מופחתים מאוד. הבקשה מגיעה בהמשך להחלטה של עיריות תל אביב ופתח תקוה לאפשר שימוש באצטדיונים בעיר ללא תשלום וזאת כדי להקל על המועדונים שהפסידו כספים רבים בשל משבר הקורונה, ואליהן הצטרפה הערב (רביעי) גם ירושלים.

האצטדיון העירוני, חיפה. אדריאן הרבשטיין
הפועל חיפה כבר בוחנת אופציות אחרות. האצטדיון העירוני בחיפה/אדריאן הרבשטיין

כידוע, בהפועל חיפה כבר בודקים אפשרות לארח במגרש אחר את משחקיהם וזאת למרות שבשיחות עם ראשי האצטדיון הובהר שיש נטייה להקל על הקבוצות בעלות דמי השימוש. במהלך העונה שילמו הקבוצות קצת יותר מ-30 אלף שקלים על כל משחק, כך שמדובר בסכום של כ-150 אלף שקלים עד סוף העונה. "יש ציפייה שהעיר אכן תבוא לקראתנו", אמר גורם בכיר באחת משתי הקבוצות. "כל העיריות הבינו שזה המהלך הנכון. נקווה שראש העיר תבין שזה המהלך הראוי גם בחיפה".

גם הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, התייחס לעניין ואמר: "אנחנו מצפים שהעירייה בחיפה תנהג כמו העיריות האחרות. השימוש באצטדיון בחיפה הוא היקר ביותר בארץ ועכשיו העירייה צריכה להתחשב בצרכים של המועדונים, כי הצרכים של המועדונים הם בעצם הצרכים של העיר".

בירושלים, ראש העיר משה ליאון החליט לפטור את קבוצות הספורט הירושלמיות מדמי שימוש בארנה ובאצטדיון טדי עד סוף העונה. מעיריית ירושלים נמסר: "עם חזרתן של ליגות הספורט לפעילות, ובהתחשב באתגרים התקציביים שהציבה הקורונה למועדוני הספורט, הנחה ראש העיר ירושלים לאפשר למועדוני הספורט - בית"ר ירושלים, הפועל קטמון, והפועל ירושלים בכדורסל - לשחק את משחקי העונה ללא תשלום דמי שימוש".

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג אמר: "אנחנו מעריכים את ההירתמות של ראש העיריה, מר משה לאון והנהלת העירייה למעננו במהלך משבר הקורונה. זה התחיל בהקדמת ההקצבות השנתיות ונמשך כעת עם הפטור מתשלום פעולות שמוכיחות שוב שהספורט בירושלים חשוב לו ומהווה עוגן מרכזי בחייה של העיר".

(עדכון ראשון: 19:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully