וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תארח את משחקי הפלייאוף העליון שלה באצטדיון בעכו?

12.5.2020 / 15:36

על רקע החוב לו טוענים באצטדיון בחיפה והניסיון להוזיל עלויות, ביקשו האדומים מהכרמל הצעת מחיר מהאצטדיון בעיר השכנה. בשל האיסור להחליף אצטדיון במהלך העונה, המהלך תלוי באישור המנהלת וההתאחדות

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מכבי חיפה חוזרת לאימונים

האם הפועל חיפה תארח את משחקיה הביתיים באיצטדיון בעכו? לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים ביקשו האדומים מהכרמל הצעת מחיר לאירוח משחקי הפלייאוף במגרש בעכו ולא במגרש העירוני בחיפה שם אירחו עד כה. בשלב זה לא צפוי להיות קהל במשחקי ליגת העל העונה כך שמעבר לעכו עשוי להוזיל עבור יואב כץ את עליויות האירוח.

הבעיה העיקרית במהלך שנבדק כעת היא התקנון, שלא מאפשר לקבוצה להעתיק את המגרש הביתי שלה במהלך העונה. אלא שבחיפה מקווים שאם אכן ינסו להוביל מהלך כזה בהתאחדות ובמנהלת יתחשבו בבקשה על מנת לסייע למועדון להוזיל עלויות. ביממה האחרונה הועברה לחיפה הצעת מחיר מהמגרש בעכו הן לאפשרות שהמשחקים יתקיימו ללא קהל וכן לאפשרות שהם יתקיימו עם קהל, וכעת כץ יצטרך להכריע האם לנסות ולהניע מהלך שכזה.

האצטדיון בעכו לפני המשחק בין הפועל עכו לבין עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ייארח את כל הגדולות במאבק האליפות? האצטדיון בעכו/אדריאן הרבשטיין

ברקע המהלך נמצא החוב הכספי לו טוענים בהנהלת האצטדיון בחיפה, שם טוענים שהפועל חיפה לא העבירה כספים על אירוח משחקים, ומאיימים לאסור על הקבוצה לארח את משחקיה באצטדיון.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully