וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של הסרייה A: אושרה חזרת הליגה האיטלקית ב-13 ביוני

מנהלת הליגה הודיעה כי העונה תחודש בעוד חודש בדיוק ואמורה להסתיים ב-2 באוגוסט. כעת ממתינים לאישור סופי של הממשלה. שר הספורט הבהיר שוב: חולה אחד ישלח קבוצה ל-15 ימי בידוד

רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת לקראת חזרת הבונדסליגה

מנהלת הסרייה A הודיעה הערב (רביעי) על כוונתה להחזיר את הליגה האיטלקית לפעילות ב-13 ביוני, לאחר שהושגה הסכמה בנוגע לפרוטוקול הרפואי, ובכפוף לאישור סופי מצד הממשלה. הקבוצות חזרו בהדרגה לאימונים בשבוע שעבר, ושר הספורט נתן את האישור לערוך אימונים קבוצתיים מלאים החל מ-18 במאי, יום שני הקרוב.

ובכל זאת, השר וינצ'נזו ספדאפורה הבהיר שוב כי אם שחקן או איש צוות אחד יתגלה כחולה קורונה, כל הקבוצה תישלח לבידוד של 15 ימים. זאת בניגוד למודל של הבונדסליגה, שם רק השחקן שנדבק נשלח לבידוד.

המועדונים כאמור ביקשו לחקות את הנעשה בבונדסליגה, אבל ספדאפורה התמקד במה שקרה בדינמו דרזדן מהליגה הגרמנית השנייה: "אני מזמין את כולם לראות את המקרה של דרזדן, שנכנסה לבידוד של 15 ימים. אי אפשר להקל ראש בבעיה. רק לפני שבועיים שחקנים פה היו בבידוד בגלל מחלה. אנחנו רוצים לפתוח את הליגה ולאפשר לה להגיע לסיומה, אבל נעשה את זה תוך כדי שמירה על ביטחון מלא. אני מבין את הצורך לשחק ואת השיקולים הספורטיביים והכספיים, ומעל כולם נושא זכויות השידור, אבל אני צריך לתת תשובות גם לענפי ספורט אחרים".

מתיאס דה ליכט שחקן יובנטוס, לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. GettyImages
אפשר להתרגש, אבל עדיין יש ספק מסוים. לאוטרו מרטינס מול מתייס דה ליכט/GettyImages

אם אכן תחודש העונה ב-13 ביוני, הליגה תימשך עד 2 באוגוסט. יש עוד משחקי השלמה שצריכים להיות משוחקים לפני המחזור ה-27, מה שאומר שבכל שבוע יהיו שני מחזורי ליגה. הפעמים היחידות שאמצע השבוע יהיה פנוי, ישמשו לטובת גומלין חצאי גמר הגביע (1 ביולי, יובנטוס מול מילאן ונאפולי מול אינטר) והגמר (22 ביולי).

יש לציין כי חמש מהאיטלקיות עוד משתתפות במפעלים אופ"א שאמורים להתחדש באוגוסט. יובנטוס ונאפולי צריכות לשחק בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, אטאלנטה כבר עלתה לרבע הגמר ובליגה האירופית יש את אינטר ורומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully