וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרדי הממשלה נרתמו: הכדורסלנים הזרים יקבלו אישור כניסה לישראל

13.5.2020 / 17:20

במנהלת הליגה הודו לרשויות שסייעו לזרז את הליך החזרה של ליגת העל עם זרים חדשים וישנים

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

אופטימיות במנהלת הליגה לקראת פתיחת האימונים הרשמית ב-1.6. משרד הספורט, משרד החוץ, משרד הפנים ורשות האוכלוסין נרתמו ביממה האחרונה ודאגו להסדרת כל האישורים הנחוצים להכנסת זרים חדשים לישראל. 

שר הפנים אריה דרעי חתם אתמול רשמית על התקנה המאפשרת כניסת זרים ישנים וחדשים לישראל, אושרה גם כניסת בני משפחות של הזרים שיתלוו אליהם, מה שעזר ודחף את השחקנים להסכים להגיע. אתמול התברר גם כי הקבוצות נתקלו בקשיים להוצאת אישורי עבודה לזרים החדשים, רשות האוכלוסין הוציאה הבוקר הנחיה לאשר גם זאת.  
 

שחקן הפועל תל אביב, ג'ורדן המילטון,. ברני ארדוב
רכבת אווירית בדרך לישראל. המילטון/ברני ארדוב

במנהלת שמחו לראות היום את העדכונים מהקבוצות על חזרת זרים ועל החתמת זרים חדשים, שמחים לראות גם כמה מהשחקנים הבכירים כמו דריל מונרו, ג'ורדן המילטון, דומיניק ווטרס וכו' שחוזרים לליגה ובטוחים שהקבוצות יעמידו סגלים ראויים וטובים עם חזרת העונה. המנהלת קיבלה אישור רשמי מאיגוד הכדורסל שיאפשר החתמת שחקנים מהליגה הלאומית בכפוף לסיום העונה בליגה זו. 
 
יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל אמר: "אני מודה לכל הגופים הממשלתיים על העזרה הרבה, כולם נרתמים לחזרת הליגה על מנת לעזור ולאפשר את חזרתה הרשמית של ליגת ווינר סל לפעילות. אני גאה בראשי הקבוצות ובכל העוסקים במלאכה על ההירתמות המהירה, ללא ספק הכדורסל הישראלי היה חסר לכולם ואני שמח שכולם עובדים במרץ על הכנת הקבוצות לקראת חזרתה של הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully