וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העירייה סייעה, מכבי תל אביב מודה: "המועדון חווה פגיעה כלכלית קשה"

עיריית תל אביב הודיעה כי היא פוטרת את קבוצות הכדורגל והכדורסל של העיר מדמי שימוש על המגרשים, כסיוע לאור משבר הקורונה. אלופת הכדורגל שיגרה מכתב תודה

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב באימון

עיריית תל אביב-יפו מושיטה יד לקבוצות הכדורגל והכדורסל של העיר, והיום (רביעי) הודיעה כי היא פוטרת אותן מתשלום על דמי שימוש במתקני הספורט העירוניים עד סוף העונה הנוכחית. מדובר באצטדיון בלומפילד, המשמש כביתן של מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובני יהודה בכדורגל, בהיכל הספורט ביד אליהו בו משחקת מכבי תל אביב ובאולם הדרייב אין של הפועל תל אביב בכדורסל.

במכבי תל אביב הודו לראש העירייה, ובמכתב עליו חתומה המשנה למנכ"ל שרון תמם נכתב: "החלטה זו מסייעת רבות למועדון אשר חווה פגיעה כלכלית קשה ואנו מעריכים את התמיכה וההשתתפות של עיריית תל אביב-יפו בנטל. החזרה למשחקים מחזקת את כלל האוהדים, השחקנים והכדורגל הישראלי. כולנו תקווה שעונת הכדורגל הנוכחית תסתיים ללא הפרעות נוספות, תוך שמירה על בריאות כל הנוגעים בדבר (גם אם כרגע המשחקים ייערכו ללא קהל). אנו מקווים שנוכל לארח אותך במשחקינו במהרה, ביחד עם עשרות אלפי אוהדינו".

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב מול רז שלמה שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
סיוע לקבוצות התל אביביות מהעירייה. רז שלמה מול אייל גולסה בדרבי האחרון/דני מרון

"על רקע חזרתן המבורכת של הליגות ועל רקע המצוקה הקשה אליה נקלעו המועדונים עקב מגפת הקורונה, הנחה ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, את גורמי העירייה וחברת היכלי הספורט להקצות סיוע עירוני מיוחד שיאפשר להן לשחק את יתרת משחקי העונה ללא תשלום דמי שימוש", נכתב בהודעה. "עיריית תל אביב-יפו מברכת על חזרת המשחקים ורואה חשיבות בחיזוק ותמיכה בעוסקים בספורט המקצועי כחלק מהמאמץ הכולל להחזיר ככל הניתן ותחת המגבלות את שגרת החיים בעיר".

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "חזרת פעילות קבוצות הספורט בליגת העל הינה צעד חשוב הפורץ דרך להקלות נוספות בתחום הספורט. אנו מודעים לפגיעה הכלכלית בקבוצות הספורט המקצועניות עקב מגפת הקורונה, ובכלל זה קבוצות הכדורגל התל אביביות המשחקות בליגת העל ועל כן הנחיתי את גורמי העירייה וחברת היכלי הספורט לבטל את תשלום דמי השימוש למשך כל תקופת הקורונה- לרבות התקופה שעוד לפנינו עד לסיום העונה. כולי תקווה שבקרוב יחזרו מתקני הספורט העירוניים להיות שוקקי אוהדים והליגות ישובו למסלולן הרגיל".

ליאור שפירא, יו"ר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט: "אנו רואים בעידוד הספורט בכלל, והספורט התחרותי בפרט, משימה עירונית חשובה. מתן הפטור מדמי השימוש זו דרכנו להקל על השותפות שלנו - הקבוצות המקומיות - ולאפשר להן להמשיך לספק לקהל האוהדים ספורט תל-אביבי איכותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully