וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מונרו חוזר למכבי ראשון לציון, ג'ורדן המילטון להפועל תל אביב

חדשות טובות בגזרת הזרים בליגת העל: הכתומים יקבלו בחזרה את הסנטר, יחד עם אלכס המילטון ודיאנג'לו הריסון. דיימון סימפסון ודומיניק ווטרס ישחקו בנהריה. לטאביוס וויליאמס לא ישחק עוד העונה בדרייב אין

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בסרטון: אימון הבכורה של גל מקל תחת שגרת הקורונה במלאגה

קבוצות ליגת העל מנהלות מרוץ נגד הזמן בהשלמת הסגלים המחודשים שלהן לקראת חזרת ליגת העל, כשהדדליין מעבר לפינה: רק מי שיגיע עד תחילת השבוע לישראל, יוכל להשלים את 14 ימי הבידוד הנדרשים בזמן לפתיחת האימונים.

מכבי ראשון לציון, המדורגת במקום השלישי בטבלה, קיבלה הלילה (רביעי) חדשות טובות כשהגיעה לסיכום עם דריל מונרו על חזרתו, יחד עם דיאנג'לו האריסון ואלכס המילטון. "אני שמח ששלושת הזרים שלנו חוזרים כדי לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר", בירך המאמן גיא גודס. "זה מראה על החיבור והמחויבות שלהם למועדון, לחברים, לקבוצה ולאוהדים שילוו אותנו בשלב זה מרחוק. זה לא מובן מאליו לעזוב את המשפחה והמקום בו גדלת ולהגיע לטובת הספורט".

שחקן מכבי ראשון לציון דיימון סימפסון. יוסי ציפקיס
דיימון סימפסון. ימשיך את העבודה שהחל בנהריה/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב תיאלץ להסתדר ללא הסנטר המוביל שלה לטאביוס וויליאמס, שהחליט להישאר בארה"ב, אולם תקבל בחזרה לשורותיה את הפורוורד ג'ורדן המילטון.

עירוני נהריה הכריזה כי דיימון סימפסון ודומיניק ווטרס יחזרו לקראת חידוש המשחקים, וביממה הקרובה יתברר אם גם ג'רל מקניל וטראוויס ווריק ימשיכו לשחק בקבוצה.

הפועל אילת צפויה להחתים את לי רוברטס, שהופיע לפני שלוש שנים עם עירוני נס ציונה בלאומית ועלה איתה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully