וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן טורקי רצח את בנו בן ה-5: "לא אהבתי אותו מהיום שנולד"

ג'בהר טוקטאש, מהליגה השלישית בטורקיה, העיד במשטרה: "לחצתי כרית על פניו של בני והרמתי אותה רק אחרי שהפסיק לזוז. למה? כי לא אהבתי אותו"

יוטיוב

בווידאו: ברצלונה מתאמנת

מקרה מזעזע בטורקיה: הכדורגלן ג'בהר טוקטאש הודה שחנק למוות את בנו בן ה-5. הסיבה לדבריו של הרוצח: "לא אהבתי אותו".

טוקטאש הגיע עם בנו לבית החולים בעיר בורסה ב-23 באפריל. קאסים בן החמש סבל מחום וקשיי נשימה והרופאים אשפזו אותו עם חשש שהוא נדבק בנגיף הקורונה. השניים המתינו לבדיקות כשלפתע הכדורגלן בן ה-32 הזעיק עזרה בגלל שבנו הפסיק לנשום. קאסים הובהל למחלקת טיפול נמרץ, אבל ניסיונות ההחייאה העלו חרס. אחרי כשעתיים, נקבע מותו.

למרות שתוצאות בדיקת הקורונה עדיין לא הגיעו וחרף העובדה שמוות של ילד מהנגיף הוא דבר נדיר מאוד, ההשערה הראשונה של הרופאים הייתה שקאסים נפל קורבן לווירוס הקטלני. אף אחד בוודאי לא חשד שהוא נרצח.

צילום מסך, הכדורגלן ג'בהר טוקטאש שרצח את בנו. parstoday, צילום מסך
האב, הבן והקבר/צילום מסך, parstoday

קאסים נקבר למחרת ואביו אף פרסם תמונה באינסטגרם וכתב על הצער הרב שהוא חש. אלא ש-10 ימים לאחר מכן - טוקטאש ניגש לתחנת המשטרה והתוודה. בתקשורת הטורקית דיווחו שבעדות שמסר, הבלם אמר: "שמתי לבני כרית על הפנים ולחצתי במשך 15 דקות. קאסים נאבק והרמתי את הכרית רק אחרי שהוא הפסיק לזוז. אז צעקתי לרופאים".

כשנשאל מה המניע, השיב טוקטאש: "לא אהבתי אותו. אני לא יודע למה, אבל מהיום בו הוא נולד לא אהבתי אותו. זו הסיבה היחידה בגללה הרגתי אותו, אין לי בעיות נפשיות, פשוט לא אהבתי אותו".

טוקטאש נכלא והרשויות הורו להוציא את גופת בנו כדי לבצע נתיחה. אם הממצאים יגלו חשד שקאסים בן החמש אכן נרצח, אביו יעמוד למשפט בגין רצח, כשהפרקליטות תבקש להשית עליו מאסר עולם.

טוקטאש שיחק בשנים האחרונות בליגה השלישית בטורקיה, אבל בשנים 2007-2009 לבש את מדי האג'טפה בליגה הבכירה במולדתו. העונה הוא שיחק במדי בורסה יילדירים מהליגה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully