וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזפה ברגומי: "לא הערכתי נכון את הנגיף, הייתי במגע עם יותר מדי אנשים"

שחקנה האגדי של אינטר הודה שלא נקט באמצעי זהירות כשהמשיך בעבודתו באקדמיה של הנראזורי וכפרשן בטלוויזיה עד שהתגלה כסובל מקורונה: "הייתי טיפש"

מתוך הטוויטר של ברצלונה

איטליה ממשיכה להתאושש לאט לאט מאסון מגיפת הקורונה שהכה בכוח במדינה, ומתחילה להביט לאחור ולבחון את מה שעבר עליה. אחד מבין אלו שהסכימו לשתף את הציבור בחשבון הנפש שלהם הוא ג'וזפה ברגומי, מגדולי שחקני אינטר ונבחרת איטליה בעבר, שהודה שהמשיך בעבודתו באקדמיה של אינטר וכפרשן בטלוויזיה למרות שידע שהוא חולה בנגיף.

"הייתי טיפש", סיפר ברגומי בן ה-56. "לא הערכתי נכון את המחלה. עד ה-21 בפברואר עוד הגעתי לאימונים באקדמיה, עד שאחד הנערים סבל מדלקת ריאות והמתחם נסגר. ב-26 בפברואר נסעתי לנאפולי לפרשן את המשחק מול ברצלונה, ולאחר מכן עבדתי גם במשחק בין פרוג'יה לבנבנטו. בדיעבד הייתי במגע עם יותר מדי אנשים בתקופה הזו, כי בתחילת מרץ כבר הייתי חולה".

שחקן העבר ג'וזפה ברגומי. GettyImages
"חשבתי שזו שפעת". ג'וזפה ברגומי/GettyImages

ברגומי, ששיחק במשך 20 שנה באינטר ורשם 81 הופעות במדי הסקוואדרה אזורה, הוסיף: "סבלתי מכאבים בגב ואיבדתי את חוש הטעם. בהתחלה היה לי רק קר וחשבתי שזו שפעת, אבל בהמשך הייתי ממש חלש והגעתי למצב שבו אני לא יכול לשבת בגלל הכאב בגב. אז פשוט עמדתי כל הזמן. בסופו של דבר הכאבים חלפו אחרי כמעט 25 ימים ועכשיו מצבי נהדר, למרות שהסבירו לי שהנגיף משתנה כל הזמן והוא עשוי לחזור, אבל במקרה כזה אסבול מתופעות קלות הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully