וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפרישה? סבסטיאן פטל הודיע שיעזוב את פרארי בתום העונה

הגרמני, שהוכתר ארבע פעמים לאלוף הפורמולה 1, רמז בהודעתו: "מה שקורה בעולם לאחרונה מוביל רבים לתהות מה סדר העדיפויות האמיתי בחיינו"

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

האם סבסטיאן פטל עומד לפרוש בתום העונה? הנהג הגרמני, שיחגוג את יום הולדתו ה-33 הקיץ, הודיע רשמית שיעזוב את פרארי בתום עונת המירוצים, וכמה מהמשפטים בהודעת הפרידה שלו רמזו על עזיבה אפשרית של המסלול בגיל צעיר.

"מה שקרה בעולם בחודשים האחרונים הוביל רבים מאיתנו לתהות מה באמת סדר העדיפויות בחיים שלנו", הצהיר פטל, שזכה ארבע פעמים באליפות הפורמולה 1. "צריך להשתמש בדמיון כדי לאמץ גישה חדשה על מנת להתמודד עם המצב שהשתנה, ואני אקח לי זמן להבין מה באמת חשוב לי בנוגע לעתידי".

סבסטיאן פטל נהג קבוצת פרארי, פורמולה 1. רויטרס
יפרוש בגיל 33? סבסטיאן פטל/רויטרס

פטל הכחיש את הדיווחים על כך שעזיבתו את פרארי נבעה מויכוח כספי: "לא היה שום שיקול כספי בהחלטה, אני והקבוצה הגענו למסקנה שאין לנו יותר רצון משותף לעבוד יחד, כי כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בכל ענף, הספורטאי והקבוצה צריכים לעבוד בהרמוניה מושלמת".

שארל לקלר, שבגיל 22 הותיר מאחור את חברו לפרארי וסיים רביעי את העונה החולפת, נפרד: "היה כבוד גדול עבורי להיות חברך לקבוצה. היו לנו כמה רגעים מתוחים על המסלול, כמה מהם טובים וכמה שלא הסתיימו כפי שרצינו, אבל תמיד היה בינינו כבוד, למרות שזה לא היה נראה ככה מבחוץ. אף פעם לא למדתי ממישהו כל כך הרבה כמו שלמדתי ממך, תודה על הכל סב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully