וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון נותרה ללא זרים, וויטי וקוק לא ישחקו בנס ציונה

12.5.2020 / 9:34

הקשיים בהחזרת הזרים לישראל לקראת חזרת הליגה ממשיכים: הסגולים יצטרכו לצרף זרים חדשים, הכתומים יופיעו ללא הסנטר שיעזוב את ישראל, והקלע שלא ישוב. הריסון והמילטון חוזרים בראשון לציון, וייס בבאר שבע, פטרסולי עשוי להגיע

צילום מסך

קבוצות ליגת העל השונות עושות בימים האחרונים מאמצים על מנת להחזיר את שחקני הסגל שלהם השוהים בארצות הברית ובאירופה לארץ עד ליום ראשון הקרוב, מועד תחילת הבידוד שנקבע על ידי מנהלת הליגה. עם זאת, קבוצות רבות נתקלות בקשיים.

להפועל חולון נודע הלילה כי כל שחקניה הזרים לא ישובו לארץ. אחרי מני האריס שהבהיר זאת כבר בסוף השבוע, הודיעו הלילה מרכוס פוסטר וריאן תומפסון שלא ישובו, והסגולים ישוחחו כעת עם טי ג'יי קליין וג'ו אלכסנדר שנמצא בארץ כדי לנסות ולהחזירם אליהם. ג'ימי הול, שחקנה של מכבי הוד השרון, במגעים להצטרף, וכמו כן עלה שמו של אקס הקבוצה ג'יימס בל.

שחקן הפועל חולון, מרכוס פוסטר. ברני ארדוב
שחקן הפועל חולון, מרכוס פוסטר/ברני ארדוב

בעירוני נס ציונה התאכזבו לגלות ששחקן הקבוצה בעונות האחרונות דקוואן קוק לא ישוב לישראל לפי החלטתו ואילו הסנטר ג'ף וויטי, ששהה בישראל לאורך כל החודשיים האחרונים, יעזוב את הארץ בשל פציעה ולא יטול חלק בליגה. הכתומים מנהלים מגעים להחזרתם של קורי פישר וג'יי פי טוקוטו.

במכבי ראשון לציון המצב קצת יותר טוב. דיאנג'לו הריסון ואלכס המילטון סיכמו את תנאי חזרתם ואמורים להגיע עד לסוף השבוע, כשדריל מונרו צריך עדיין להחזיר תשובה להצעה הכספית שהוגשה לו. ג'יימס קלי לא צפוי לשוב.

בהפועל באר שבע יש לא מעט בעיות. הדרומיים סיכמו סופית רק על חזרתו של המתאזרח ספנסר וייס, וייתכן שגם הגארד ג'ון פטרוסלי ישוב לבסוף לאחר שכבר היה פיצוץ במגעים עמו. כל שאר הזרים - דשון באטלר, טיילור ברון, טי ג'יי וויליאמס וסטיב זאק, לא אמורים לשוב, ובאר שבע צפויה לצרף שני זרים כדי לחזק את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully