וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לכושר: ספורטאים אולימפיים בכירים ערכו בדיקות במכון וינגייט

קטי ספיצ'קוב, אלכס חזנוב ונמרוד מרקוס הגיעו למרכז לרפואת ספורט ומחקר של מכון וינגייט, על מנת לעבור סדרה של תרגילים ולהעריך את הגמישות, היציבות המפרקית ודפוסי התנועה. זאת, במסגרת הניסיון להתגבר על חסרונם של מתקני אימון מתאימים

היום (שני) הגיעו גולשת הרוח קטי ספיצ'קוב והמטפסים אלכס חזנוב ונמרוד מרקוס למרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, על מנת לעבור סדרה של תרגילים ובדיקות. קטי ספצ'יקוב עברה סקירה אורתופדית אצל הפיזיותרפיסט אלון יחיאל שהתקיימה במסגרת יום מבדקים מרוכז לגולשי ולשייטי נבחרות ישראל. מטרת הסקירה האורתופדית היא להעריך את הגמישות, היציבות המפרקית, הכוח ה"גס" של השרירים ואת דפוסי התנועה והיציבה. בבדיקה זו מאותרים ליקויי תנועה, אם ישנם, ולדו"ח סיכום הממצאים מצורפות בהתאם המלצות לתרגול ולאימון.

הגולשת קטי ספיצ'קוב. מכון וינגייט - המכון הלאומי למצוינות בספורט, אתר רשמי
הגולשת קטי ספיצ'קוב/אתר רשמי, מכון וינגייט - המכון הלאומי למצוינות בספורט

חזנוב ומרקוס, השולטים בשלושת מקצועות הטיפוס בולדרינג, הובלה וספיד, יתמודדו השנה על כרטיס בודד לאולימפיאדת טוקיו 2021. השניים ביצעו תרגילים לשיפור גמישות וכוח באימוני תנועה עם הפיזיותרפיסט אורי זמיר. לדברי איתי פרידמן, מאמנו האישי של מרקוס, "פגרת הקורונה אפשרה זמן להתאוששות ולשיפור החולשות וכעת נותר לראות איך מביאים את זה לקיר ומתגברים על חסרונם של מתקני אימון מתאימים. אני מאמין שהפגרה עשתה להם טוב ושהסיכויים להשיג את הקריטריון האולימפי השתפרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully