וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני רוז מתנגד להחזרת הפרמיירליג: "לא שם ז-ן על המוראל הלאומי"

רוז, כדורגלן נבחרת אנגליה, טוען שעצם הדיון על החזרת הכדורגל הוא מעוות בזמן שאנשים נלחמים על חייהם במגיפת הקורונה: "זאת פאקינג בדיחה"

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

בווידאו: מייק טייסון בן ה-53 מצהיר "חזרתי!"

דני רוז, כדורגלן נבחרת אנגליה, טוען שהניסיון של הפרמיירליג לחזור לפעילות על רקע מגיפת הקורונה באנגליה זה "בדיחה מזוי--ת", וטוען שלמעשה הכדורגל צריך להיות בתחתית סדר העדיפויות של המדינה בימי משבר אלה. רוז אף הוסיף ש"אני לא שם ז-ן על המוראל הלאומי".

הפרמיירליג אמורה לחזור בסביבות ה-12 ביוני, כשבימים אלה הקבוצות, השחקנים והנהלת הליגה ממשיכים בדיונים על המתווה המדויק לחזרה כדי להשלים את העונה. רוז, שמושאל מטוטנהאם לניוקאסל, ערך שיחת לייב באינסטגרם ובה ענה על שאלות.

שחקן נבחרת אנגליה, דני רוז. GettyImages
מילים קשות יחסית לשחקן שהיה בנבחרת. רוז/GettyImages

"זאת פאקינג בדיחה, לא אשקר", אמר, "הממשלה אמרת להחזיר את הכדורגל כי זה ירים את המוראל הלאומי. אני לא שם ז-ן על המוראל הלאומי. החיים של אנשים פה בסכנה. אפילו לא אמורים לדבר על כדורגל או על החזרה שלו עד שהמספרים יורדים באופן דרסטי. זה בולשיט. עוד נראה, אני צריך לעבור עוד בדיקה ביום שישי, אבל אנחנו עוד נראה.

"אפילו לא הקשבתי להצהרות (של ראש הממשלה ג'ונסון) אתמול, שאין כדורגל עד ה-1 ביוני או משהו. אני לא מתעניין בזה. אני עצוב שאנשים נהיים חולים ושהם נדבקים, אני חושב שכרגע כדורגל זה הדבר האחרון שצריך לטפל בו עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully