וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד חסין סיכם לעונה נוספת בהפועל חיפה

11.5.2020 / 10:11

המאמן שהוביל את האדומים מהכרמל לעלייה לליגת העל ימשיך לעונה שלישית בקבוצה: "שמח שהחיבור ממשיך לעוד עונה". המנהל המקצועי: "הוא הוכיח את היכולות שלו"

צילום מסך

הפועל חיפה, העולה החדשה לליגת העל לקראת עונת 2020/21, הודיעה הבוקר (שני) כי האריכה את חוזהו של המאמן אלעד חסין לעונה הבאה. חסין הגיע לחיפה באמצע עונת 2018/19, הציל את חיפה מירידה והוביל אותה למקום השני העונה. הוא שב לליגת העל אחרי שאימן בעבר בליגה הראשונה את מכבי חיפה, הפועל חולון ומכבי קרית גת.

"לאחר שנה וחצי במועדון, אני שמח שהחיבור עם משפחת הפועל חיפה ממשיך לעוד עונה", אמר חסין בהודעה לעיתונות מטעם המועדון, "החיבור הזה הוא קודם כל בזכות האנשים שמנהלים את המועדון בראש ובראשונה יושב הראש יובל רוסמן, המנהל המקצועי ראובן אלקס, וכמובן כל שאר האנשים שעובדים במועדון. העבודה המשותפת עם ההנהלה הוכיחה את עצמה ואני מאמין שכך גם יהיה בשנה הבאה יחד עם המטרות החדשות שלנו".

מאמן מכבי קרית גת אלעד חסין. לירון מולדובן
נשאר. אלעד חסין/לירון מולדובן

המנהל המקצועי ראובן אלקס אמר: "אנחנו שמחים שאלעד ממשיך איתנו לעונה שלישית ברציפות. בשנה וחצי האחרונות הוא הוכיח את היכולת שלו כמאמן על הקווים, בחדר ההלבשה, בעבודה עם הצוות המקצועי והניהולי, ובעיקר כבן אדם יוצא דופן. בנוסף, ההמשך של אלעד לעונה שלישית במועדון משקף את היציבות במועדון בצורה הטובה ביותר".

היו"ר יובל רוסמן הוסיף: "אין ספק שמדובר בהחתמה ראויה. בפן המקצועי אנחנו שמחים על ההמשכיות לעונה שלישית בהפועל, ובפן האישי מדובר באדם מרשים עם אישיות יוצאת דופן באופן חיובי ואני שמח שמהר מאוד הסכמנו על הכול והוא ממשיך איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully