וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים, התולעת ולהקת בנות שמנגנת רק את הנעימה של 'דאלאס': דניס רודמן נזכר

שחקן ה-NBA לשעבר חזר לסיפורי המפגש הראשון עם שליט צפון קוריאה וסיפר למייק טייסון על הארוחה בה ישבו השניים כשהם שתויים לגמרי

צילום: CNN, עריכה: אביב אירגז

בווידאו: דניס רודמן בוכה לאחר שחזר לארה"ב אחרי פגישה עם קים ג'ונג און

דניס רודמן סיפר לא מעט בתקופה האחרונה על החברות המוזרה שנרקמה בשנים האחרונות בינו לבין קים ג'ונג און, הרודן של צפון קוריאה. אחרי שתעלומת קים נפתרה והוא התגלה בריא ושלם למרות הדיווחים המוקדמים על מותו, שחקן העבר הפרובלמטי של שיקגו בולס הרשה לעצמו לחשוף עוד כמה סיפורים מהמפגש הראשון שלו עם השליט הקוריאני ב-2013.

שליט קוריאה הצפונית קים ז'ונג און צופה במשחק יחד עם שחקן הכדורסל לשעבר דניס רודמן. רויטרס
חזר לבקר עוד כמה פעמים. דניס רודמן וקים ג'ונג און יחד ב-2014/רויטרס

חבר היכל התהילה של ה-NBA התארח בפודקאסט אותו הנחה המתאגרף האגדי מייק טייסון, ותיאר בפניו את ההיכרות. "כשפגשתי אותו לראשונה, הייתי בסיבוב עם ההארלם גרובטרוטרס ולא שיחקתי, אז אנשים ביקשו ממני להתלוות אליהם. חשבתי שאני הולך לכלא. קמתי לכיוון היציע וראיתי שאני מובל לאזור עם כיסאות מלכותיים, בערך 20 כאלה. הדבר הבא שאני זוכר הוא 22 אלף קוריאנים קמים על הרגליים ומתחילים למחוא כפיים. זה היה כל כך חזק וחשבתי שזה לכבודי, אז נופפתי ואז מישהו אמר לי: 'לא, זה לא בגללך אלא בגללו'. הוא הצביע על קים ג'ונג און".

רודמן מיד שאל מי הבחור, והם הסבירו לו שזה המנהיג שלהם. "שאלתי: המנהיג של מה?", המשיך רודמן לספר. "ישבנו יחד ודיברנו על כדורסל. המשחק הסתיים ואז הוא אמר: 'נשמח לארח אותך שוב, נהנינו בחברתך. בוא נאכל יחד, נשיר קצת קריוקי ונשתה וודקה עם בחורות וכאלה'. ואז אנחנו אוכלים יחד, שתויים כמו לא יודע מה, והוא מתחיל לשיר ואין לי מושג על מה לעזאזל. כולם התחילו למחוא כפיים ואז הגיע להקת בנות. הן היו לוהטות, אבל ניגנו רק שיר אחד. שיר מז**ן אחד. את הנעימה של הסדרה 'דאלאס'".

לפני כשנתיים, לאחר מפגש הפסגה בין קים לדונלד טראמפ, רודמן התרגש עד דמעות ואמר: "כשחזרתי הביתה אחרי המפגש שלי עם קים, קיבלתי כל כך הרבה איומים על חיי והעמדתי פנים שהכול בסדר. אז אפילו לא יכולתי לחזור הביתה, הייתי צריך להסתתר במשך 30 יום. חטפת את הכדורים בשביל כולם, נשכבתי על הגדר והכלתי כל מה שזרקו עליי, ואני עדיין עומד. ידעתי שהדברים השתנו, תמיד האמנתי שזה יכול לקרות. זה מדהים, מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully