וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההידרדרות נמשכת: כדורסלן השנה בתיכונים לשעבר נעצר עם נשק טעון

קליף אלכסנדר נכלל ברשימה שכוללת את לברון, קובי ועוד. השוטרים שעצרו אותו על אי ציות לרמזור אדום, הופתעו מתכולת רכבו

צילום מסך

הכדורסלן האמריקני קליף אלכסנדר, נעצר בשבוע שעבר כשברשותו אקדח טעון ומריחואנה, כך מדווח אתר TMZ. השוטרים שעצרו את אלכסנדר, ביקשו ממנו לעצור בצד כשהיה ברכבו, אחרי שנסע ברמזור אדום בשיקגו. הם התחילו לתשאל אותו והוא מיהר להודות שמתחת למושב שלו מונח נשק טעון וברכב של שקית עם מריחואנה.

אלכסנדר, פורוורד בן 24 שמתנשא לגוה של 2.06 מטר, נעצר ושוחרר אחרי כ-24 שעות, לא לפני שנכנס למערכת עם רישום פלילי בגין נשיאת הנשק. המריחואנה לא נכללה ברישום הפלילי.

קליף אלכסנדר במדי מכללת קנזס. GettyImages
כל המכללות רדפו אחריו. אלכסנדר במדי קנזס/GettyImages

אלכסנדר בן ה-24 נחשב בעבר לאחד משחקני התיכונים המבטיחים בארה"ב כששיחק במדי תיכון קרי בשיקגו, וגם זכה בתואר שחקן השנה ב-2014. ברשימה הזוכים בשנים קודמות אגב, מככבים שמות כמו לברון ג'יימס, קובי בריאנט, ג'ייסון קיד, אלונזו מורנינג, כריס וובר וטובים ורבים אחרים.

כל הקולג'ים הגדולים חיזרו אחריו, אבל קריירת המכללות הקצרה שלו לא התרוממה כשהוא שיחק בקנזס. בין היתר החמיץ חלק מהעונה - כולל טורניר ה-NCAA בגלל עבירות על חוקי הקולג'ים. הוא לא נבחר בדראפט 2015 אליו יצא אחרי עונה אחת, קיבל חוזה קצר בפורטלנד ואחרי 8 משחקים בהם רשם ממוצע של 4.5 דקות, סיים את קריירת ה-NBA שלו - לפחות לעת עתה.

בעונה שעברה אלכסנדר שיחק בבאמברג הגרמנית וכעת הוא שחקנה של לה מאן הצרפתית. ב-22 הופעות בליגה הצרפתית העמיד ממוצעים של 9.8 נקודות ו-4.5 ריבאונדים ב-17.5 דקות למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • ארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully