וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן המנטלי של נבחרת ישראל: "ערן זהבי הוא ספורטאי על"

מרקוס רוגן סיפר על הקליניקה שלו בבוורלי הילס והתייחס גם לחלוץ המצטיין: "הוא יודע בדיוק מה הוא צריך. מזכיר את עצמי"

צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

המאמן המנטלי של נבחרת ישראל, מרקוס רוגן, התראיין באוסטריה והחמיא לערן זהבי. רוגן בן ה-38 הוא גדול שחייני אוסטריה בכל הזמנים, עם 37 מדליות בתחרויות חשובות, כולל שתיים מכסף באולימפיאדת אתונה 2004.

רוגן הוא חלק מהצוות שבנה וילי רוטנשטיינר סביב המאמן אנדי הרצוג והוא התייחס לכך בקצרה: "ערן זהבי הוא ספורטאי על שיודע בדיוק מה הוא צריך. גם אני תמיד רציתי למדוד את עצמי מול הטובים ביותר בעולם ולהשתפר עד שאף אחד לא יהיה טוב ממני".

האוסטרי כבר חי שנים ארוכות בארה"ב עם אשתו היהודייה, שלמענה עבר תהליך גיור. הוא משמש כפסיכולוג ויש לו קליניקה בבוורלי הילס שמתמחה בטיפול באנשים שסובלים מדיכאון וחרדות, כמו גם בנגמלים מסמים ואלכוהול, הוא הוסיף:"אני לומד הרבה מהמטופלים שלי ואני מאוד קשור אליהם. כל מי שצריך להתמודד עם דיכאון חמור הוא מודל לחיקוי".

מרכוס רוגן בראש משלחת אוסטריה בטקס פתיחת אולימפיאדת לונדון 2012. GettyImages
מחמאות למלך השערים. רוגן נושא את דגל אוסטריה באולימפיאדת 2012/GettyImages

רוגן עורר מיני פולמוס במולדתו אחרי שחגג באופן מובלט ומופגן את ה-2:4 של ישראל על אוסטריה במוקדמות יורו 2020. אחרי שאוסטריה ניצחה בסיבוב השני, הבלם אלכסנדר דראגוביץ' אמר: "בישראל הוא עשה פרובוקציות, אבל יש אלוהים בשמיים והוא דאג לשלם שלו. במשחק הקודם הוא לא הראה כבוד מינימלי ליריבה, אפילו שזו הנבחרת של המדינה שהוא נולד וגדל בה. אחפש אותו בהמשך כדי לברך אותו אישית על הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully