וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל הורה לקיים דיון נוסף בעניין סגירת הליגה הלאומית

10.5.2020 / 10:29

הדיינים דחו את ערעורה של הפועל עפולה בנושא סגירת הליגה, אך בשל פגמים בתהליך קבלת ההחלטה ובניגוד עניינים ביקשו מהנהלת האיגוד לדון בכך שוב כחודשיים וחצי אחרי שהליגה הסתיימה

צילום מסך

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה היום (ראשון) את עתירתה על הפועל עפולה מהליגה הלאומית נגד איגוד הכדורסל שאישר את סיום העונה בליגה השנייה, וקבע כי צריך להערך דיון נוסף בהנהלת האיגוד שידון בנושא. הדיון יתקיים בעוד כשבועיים, למעלה מחודשיים וחצי אחרי ההכרזה על סיום העונה.

בהחלטתם הביעו הדיינים מודריק, סלע ומינקוביץ' הסכמה כי בשני מישורים נפלו בפגמים בהחלטת האיגוד, בתהליך קבלת ההחלטה ובניגוד עניינים. "התהליך הפגום מתחיל בהודעת זימון מעורפלת על כל הפגמים שתיארנו בה. המשכנו בדיון שאיננו יודעים את תוכנו והאם בכלל התקיים דיון. האם נשקלו חלופות ומהו הגיון ההחלטה שהתקבלה. סופו של התהליך בפרוטוקול שרב בו הנסתר על הגלוי. העובדה שלעת הזאת היועמ"ש של האיגוד יודעת להציג את הגיון ההחלטה דבר דבור על אופניו אינה אומרת שדבריה משקפים את מה שהתרחש בדיון ואת שיקולי ההנהלה. המישור השני הוא מישור ניגוד העניינים. הראנו שניגוד העניינים משפיע גם במצב שהוא חל על אחד מתוך עשרת חברי ההנהלה. פגם כזה עלול להוביל לביטול ההחלטה".

אלא שהדיינים החליטו לדחות את הערעור של עפולה: "על אף מקבץ המסקנות האמור איננו יכולים לומר שההחלטה מבחינה מהותית לוקה בחוסר סבירות. יתר על כן, דווקא על רקע ההתפחויות של הימים האלה, צריך לבדוק אם יש עוד התיכנות מעשית לחידוש משחקי הליגה הלאומית בלכ מתכונת שהיא".

בינתיים הודיע ארגון השחקנים שהוא דורש לקבל החלטה לגבי הליגה הלאומית עד מחר כדי לאפשר לשחקנים להיערך, וכתב: "הדרישה באה בשל לוח הזמנים הצפוף, התובע משחקני ליגת העל להיכנס לבידוד כבר ב-17 במאי, וכוונת הקבוצות להתחזק בשחקנים ישראלים מהליגה הלאומית, על רקע אי הבהירות בעניין הזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully