וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל יכריע: האם גם הלאומית תשוב לפעילות?

9.5.2020 / 14:59

חודש וחצי אחרי שהנהלת איגוד הכדורסל החליטה לאשר את סיום הליגה הלאומית, ויומיים אחרי ההחלטה להחזיר את ליגת העל, בית הדין העליון יחליט לגבי ערעור הפועל עפולה לבטל את ההחלטה ולהחזיר את הלי

מתוך הטוויטר של ברצלונה

בווידאו: ברצלונה וליאונל מסי חזרו להתאמן

אחרי שליגת העל בכדורסל חזרה רשמית אתמול (שישי) לפעילות, יידעו קבוצות הלאומית בתחילת השבוע הקרוב האם גם הן ישובו לפרקט. בית הדין העליון של איגוד הכדורסל צפוי לתת את החלטתו בנושא עתירתה של הפועל עפולה באמצעות עורך דין עירן שושני לבטל את החלטת הנהלת איגוד הכדורסל לסיים את העונה בליגה הלאומית לפני מועדה. בעפולה הגישו את העתירה בתחילה מספר ימים לאחר ההחלטה, שניתנה באמצע חודש מרץ, ובית הדין העליון המתין עם החלטתו גם עם ההתפתחויות השונות בליגת העל.

לפי טענת עפולה, הסיבה שיש לבטל את החלטת ההנהלה היא העובדה שבישיבה נכחו רק עשרה חברים מתוך 29, לא הוצג בפניה פרוטוקול עד היום, והישיבה כולה כונסה בהתראה של יומיים ולא חמישה כפי שנדרש לפי התקנון. הנושא השני עליו מסתמכים בעפולה הוא חוסר ספורטיביות. לטענת הקבוצה לא ייתכן שהליגה הלאומית תהיה הליגה היחידה בישראל שתבטל את משחקיה בעוד ליגת העל, ליגה בה משחקים יותר שחקנים זרים חוזרת למשחק, וגם הליגה הארצית והליגות הנמוכות אמורות לשוב לפעילות.

קאהים סירוט, הפועל עפולה. מתוך האתר הרשמי של הפועל עפולה, אתר רשמי
האם העתירה של עפולה תצלח? קאהים סירוט/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של הפועל עפולה

באיגוד הכדורסל השיבו בתחילה לעתירה שההחלטה אושררה בישיבת ההנהלה שנערכה לאחר מכן, אך בעפולה תהו: "אם ההחלטה אמורה להיות חוקית, מדוע היא צריכה אשרור?"

בעקבות ההחלטה הוחלט כי שתי הקבוצות הראשונות בטבלה, בני הרצליה והפועל חיפה, יעלו לליגת העל, והשתיים אף החלו בהכנות לליגה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully