וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי תל אביב רוצים לדון מחדש בהסכם הקיצוץ

8.5.2020 / 9:28

חידוש הליגה ביוני ותחילת יולי, יעניק לשחקנים הצהובים "זיכוי" של 10 אחוז, אבל יותיר את הקיצוץ על נתון גבוה של 40 אחוז. אחת הסוגיות המרכזיות היא השחקנים שמסיימים חוזה בסוף מאי

צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שחקנים במכבי תל אביב רוצים ליזום פנייה מחודשת להנהלת המועדון כדי לדון שוב בשכר שהם יקבלו בחודשים יוני ויולי (על החלק היחסי בו ישחקו) לאור החזרה של ליגת העל לפעילות.

כזכור שחקני מכבי תל אביב קיצצו 50 אחוז משכרם עבור מחצית חודש מרץ ו-50 אחוז עבור חודשים אפריל ומאי. עם השחקנים סוכם עוד שאם הכדורגל יתחדש בחודשים יוני ויולי, כפי שאכן קרה בסופו של דבר, הקיצוץ שלהם בחודשיים וחצי של הקורונה, יקטן ל-40 אחוז. משמעות הדבר היא שהשחקנים מבינים היום שהם צריכים לשחק את 10 משחקי הפלייאוף העליון תמורת החזר של 10 אחוז בכל חודש בו הם קיצצו.

הדבר משמעותי בעיקר אצל השחקנים שמסיימים חוזים ב-31 במאי, ויש לא מעט כאלה. מאחר שהם לא זכאים לשכר מה-1 ביוני.

שחקני מכבי תל אביב אייל גולסה, איתי שכטר, שרן ייני. ברני ארדוב
מה עם השחקנים שעדיין לא האריכו חוזה? גולסה, שכטר וייני/ברני ארדוב

העמדה המקורית במכבי תל אביב - לאור מסמך המלצות שפיפ"א הוציאה לפני כחודש - הייתה שבשל הקורונה, הליגות בכל המדינות יוארכו והשחקנים יצטרכו להמשיך לשחק עד המועד שיקבע בכל ליגה גם אם חוזיהם הסתיימו. לכן המשמעות לפי מה שמבינים במועדון היא שלא צריך לשלם תוספת לשחקנים.

יחד עם זאת, בשל העובדה שהקיצוץ במכבי תל אביב הוא גבוה (50 אחוז משכר הנטו), בטח בהשוואה לקבוצות אחרות כמו מכבי חיפה למשל (30 אחוז מהנטו), יש כאמור בין השחקנים כאלה שמדברים על כך שצריך לבקש לדון מחדש בסכום שהם יקבלו עבור הפלייאוף שישוחק ביוני ותחילת יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully