וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש וחצי אחרי שנסגרה: בארגון השחקנים קוראים לחדש את הלאומית

7.5.2020 / 21:39

"לא מקובלת עלינו שכל שחקני הכדורסל יחזרו ושחקני הלאומית יוחרגו", הבהיר יו"ר הארגון, "כמו שהחזרנו את ליגת העל לפעילות, נפעל גם לגבי הליגה הלאומית"

רויטרס

בווידאו: שחקני ברצלונה וריאל מדריד מגיעים למתחמי האימונים לעשות בדיקות קורונה

לפני כחודש וחצי הסתיימה הליגה הלאומית בכדורסל בתום ישיבת מנהלת הליגה שהצביעה ברוב קולות על סיומה. היום (חמישי) קורא ארגון השחקנים להחזיר את הליגה לפעילות. בהודעה לעיתונות מטעם הארגון נכתב: "ארגון השחקנים דורש את פתיחת הליגה הלאומית בכדורסל וקורא להחזרתה לפעילות מיידית. בהמשך לסיכום על החזרת ליגת העל לפעילות שהושג היום (ה'), דורש ארגון השחקנים כי הליגה הלאומית תחודש לאלתר, ותוכרע במגרשי הכדורסל".

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון: "הליגה הלאומית חייבת לחזור, ואנחנו נעשה הכל שתחזור. השחקנים לא יוותרו על כך שההכרעה בליגה תהיה ספורטיבית ותושג על הפרקט. לא הגיוני ולא מקובל עלינו שכל שחקני הכדורסל בישראל, מילדים ועד בוגרים, יחזרו לפעילות ואילו שחקני הליגה הלאומית יוחרגו מכך. כמו שנאבקנו והחזרנו את ליגת העל לפעילות, כך נפעל גם לגבי הליגה הלאומית".

אלעד הופמן שחקן עירוני נס ציונה. אלן שיבר, איגוד הכדורסל
יקבל את מבוקשו? הופמן/איגוד הכדורסל, אלן שיבר

מטעמם של שחקני הליגה עמית ביר-כץ ואלעד הופמן נמסר: ""אם ליגת העל חוזרת, אנחנו לא רואים סיבה שהליגה הלאומית לא תחודש. שכן הן תלויות אחת בשנייה. מדינת ישראל יוצאת מהסגר והמשק חוזר לפעילות, ליגת העל חוזרת לפעילות ומכאן זה ברור למו שהליגה הלאומית צריכה לחזור לפעילות גם היא. ההכרעה צריכה להיות רק על הפרקט ולהיקבע רק על ידי השחקנים."

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully