וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש ראשון בין הקבוצות: הפועל באר שבע ומ.ס אשדוד יערכו משחק אימון

7.5.2020 / 13:23

אליניב ברדה ורן בן שמעון סיכמו ביניהם על המשחק ביום שני, המנהלת אישרה לקבוצות לקיים משחקי אימון בכפוף להנחיות. באיצטדיון הי"א ניתן לשמור על הפרדה מלאה

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

משחק אימון ראשון בליגת העל אחרי משבר הקורונה. הקבוצות יחזרו לאימונים מלאים עם מגע רק ביום ראשון אבל הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד כבר סיכמו על משחק אימון ביניהן ליום שני הקרוב בשעה 11 בבוקר באשדוד. עוזר מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה ומאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון סיכמו ביניהם על המשחק, ובהמשך התקבל גם האישור לכך מהמנהלת, שתאפשר לקבוצות לקיים משחקי אימון בכפוף להנחיות.

שחקני הפועל באר שבע באימון בסגרת הגבלות הקורונה. הפועל באר שבע, אתר רשמי
יש עוד מה להילחם. שחקני באר שבע/אתר רשמי, הפועל באר שבע

יש לציין כי באיצטדיון הי"א ניתן לשמור על הפרדה מלאה בין הקבוצות ולכן קרוב לוודאי שהמשחק ייערך שם. באשדוד גם חיפשו יריבות מהליגה הלאומית לסוף השבוע הבא, אבל אף קבוצה לא הסכימה בטענה שהן לא מוכנות פיזית עדיין לקיום משחקים.

בהפועל באר שבע מתאמנים כבר שבועיים ללא מגע בשני מגרשי אימון שונים בבית האדום. כזכור לקבוצה מחכה חצי גמר גביע המדינה ויש לה תקוות גדולות מאוד לזכות בגביע כאשר גם הקרבות על מקום באירופה דרך הפלייאוף קיימים.

גם הפועל חיפה הודיעה על משחקי ההכנה שלה: ב-15 לחודש תפגוש את הפועל חדרה, ב-19 לחודש את הפועל עכו, וב-22 לחודש את הפועל כפר סבא. גידי קאניוק שב להתאמן היום, בעוד בן והבה ערך אימון קל לראשונה מאז נותח בקרסולו לפני מספר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully