וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד להתאחדות: העמידו את הפועל תל אביב לדין

7.5.2020 / 12:55

הקבוצה מעיר הנמל לא קיבלה במשך שמונה חודשים תשלום של 150 אלף שקל על מיכאל ביינה הצעיר ומבקשת למנוע מהאדומים לשחק באירופה

צילום: דוברות הפועל תל אביב

ליגת העל תיכף חוזרת, אבל מאבקים משפטיים בין הקבוצות כבר קיימים. מ.ס. אשדוד פנתה אתמול למחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל בדרישה להעמיד לדין את הפועל תל אביב לאחר שזו לא שילמה לה במשך שמונה חודשים פסק של הוועדה למעמד השחקן בגובה של 150 אלף שקל על השחקן הצעיר מיכאל ביינה. הוועדה למעמד השחקן נתנה את החלטתה ב-2 בספטמבר 2019 וחייבה את הפועל תל אביב בסכום של 150 אלף שקל, אבל עד היום האדומים לא העבירו את הכסף למ.ס. אשדוד.

יתרה מזאת ב-4 במארס 2020, לפני קצת יותר מחודשיים, פסק בית הדין של ההתאחדות לכדורגל אליו עתרה מ.ס. אשדוד כי על הפועל תל אביב להעביר לאשדוד את הכסף תוך 30 יום. משהכסף לא הועבר פנתה מ.ס. אשדוד פעם נוספת למחלקה המשפטית בטענה כי הפועל לא העבירה את הכסף עד ה-3 באפריל ואתמול נשלח מכתב נוסף על ידי מ.ס. אשדוד המבקשת: "לפעול בכל הצעדים המשמעתיים לרבות בביטול ואי מתן רישיון להפועל תל אביב לעניין רישוי מועדונים".

שרון ניסנוב עם איציק ניסנוב בעלי הפועל תל אביב. דני מרון
שרון ואיציק ניסנוב/דני מרון

כזכור הפועל תל אביב היא המועדון היחיד בליגת העל שלא קיבל מוועדת רישוי מועדונים רישיון להשתתפות בתחרויות המאורגנות על ידי אופ"א. הדיון בעניין הפועל תל אביב בוועדה לרישוי מועדונים יהיה ביום ראשון ובמ.ס. אשדוד מפעילים לחץ כדי לקבל את הכסף שמגיע להם. גורם בהתאחדות לכדורגל טען היום כי הפועל תל אביב תעמוד לדין בגין אי קיום פסק בית הדין שכאמור הורה לה לשלם תוך 30 יום וכן היא לא תורשה לפתוח את העונה אם לא תשלם לאשדוד את החוב.

בהפועל תל אביב טענו היום כי החוב ידוע להם והוא בטיפול. בנושא אחר, האדומים יערכו משחק אימון מול בני יהודה ביום שלישי ב-11:00 בשכונת התקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully