וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל מכלוף התלונן: השחקנים "רק כלי להשגת כסף". איתמר ניצן: "צריך לבלוע את זה"

7.5.2020 / 14:01

הכדורגל הישראלי מגיב לחזרה. טל מכלוף מכפר סבא פרסם פוסט זועם על מתווה החזרה ("ההשלכות הרסניות") וזכה לשיתופים רבים. עידן ורד ואיתמר ניצן הגיבו: "חובתנו לבוא לקראת ולהסכים לכל מיני דברים שבשגרה נראים לא הגיוניים"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי גל הברכות של ראשי הענף על הסיכום להחזרת ליגת העל והליגה הלאומית לפעילות בסוף החודש, מגיעה גם ביקורת משחקני ליגת העל. טל מכלוף מהפועל כפר סבא פרסם הבוקר (חמישי) פוסט זועם בחשבון הפייסבוק שלו, אשר זכה לשיתופים מרבים מחבריו לקבוצה, והביע את הכעס והחששות של רבים משחקני הליגה על המתווה שגובש לחזרה למגרשים.

בפוסט כתב מכלוף: "תחזירו לנו את הכדורגל, זה הסלוגן שביקשו במנהלת להעלות לרשתות החברתיות מכלל שחקני הכדורגל. ואנחנו כמי שחיים ונושמים כדורגל כל חיינו היינו נאיבים העלו תמכנו וקיווינו שהדבר היקר לנו מכל יחזור. לא תיארנו לעצמנו שאנחנו סך הכל כלי להשגת כסף ותו לא!

קצת רקע כללי, בפרמטר המקצועי. לא התאמנו כמעט חודשיים, ההחלטה שהתקבלה היא שנתאמן שלושה שבועות ונשחק שני משחקים בשבוע, שהראשון כבר ב30.5 (השלכות הרסניות ברמה הפיזית, שיובילו לפציעות ולרמה מקצועית נמוכה מאוד).

ברקע האישי, דורשים מאיתנו להיות בבידוד ביתי למשך כל תקופת המשחקים בלי לשאול אותנו מה דעתנו על זה? בלי להבין שאנחנו בעלי משפחות עם המון צרכים שהם מעבר לאימון/משחק והביתה? שתי ההחלטות מעידות באופן גורף! שאנחנו רק כלי להשגת מטרות כלכליות ושאין אף אחד שבאמת חושב על טובתו של השחקן /בריאותו הנפשית והפיזית. אני לא נוטה לרשום פוסטים כאלה, אבל ראיתי לנכון לפרוק את שעל ליבי. תחזירו לנו את הכדורגל, אבל מה המחיר?".

מוקדם יותר פרסם ניר ברקוביץ', מאמנה מכבי אחי נצרת מהלאומית, את המחאה שלו נגד חובת הבידוד שתוטל על שחקני ומאמנים הכדורגל, כשכתב בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו: "כן לכדורגל, לא לבידוד: סבלנו מספיק, אנחנו לא כלבים".

עוד בוואלה!

בלגן בהפועל כפר סבא, בנס ציונה כועסים ומתקשים למצוא טיסות לזרים

לכתבה המלאה
איתמר ניצן באימון בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ניצן/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

עידן ורד מבית"ר ירושלים הביע זווית אחרת. "כל מיני רעשי רקע", הגיב ורד לביקורות שנשמעות בתקשורת, "אני חושב שבמקרה קיצון צריך לבוא לקראת. כמובן בגבול הטעם הטוב. הכדורגל נותן לנו כל כך הרבה לאורך השנים שמחובתנו לבוא לקראת ולהסכים לכל מיני דברים שבשגרה נראים לא הגיוניים... חודשיים בידוד זה כלום לעומת האושר והנחת שחזרה לליגה תעשה לנו ולכל מי שבאמת אוהב כדורגל".

שוער בית"ר איתמר ניצן אמר באימון: "אני מברך על ההחלטה לחזור, חיכינו הרבה זמן לחזור, להרגיש את הדשא ולהניע את הגלגל הזה מחדש. התנאים הם לא הכי אידיאליים, אבל צריך לדעת לכבד אותם. זה מה שמשרד הבריאות דורש ואם אנחנו רוצים להמשיך לשחק כדורגל, צריך להמשיך ולכבד את התנאים האלה. צריך לחיות באי נוחות כמה חודשים, אנחנו נצטרך לבלוע את זה.

"זה מאבק בראש ובראשונה שאנחנו השחקנים נתמוך כמה שאפשר, אנחנו המעגל הראשי שנהנים מזה. יש את גופי התקשורת, ספקים, עובדים, אלפי משפחות שמושפעות מהמקצוע הזה וכולם משוועים לחזור כבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully