וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מחפשת יריבות אימון, מיכאל אוחנה עשוי לקבל דקות בפלייאוף

7.5.2020 / 14:00

במועדון מעלים הילוך בהכנות לליגה, רוני לוי יערוך שיחה לשחקניו. אוחנה ממשיך בשיקום, אך בקבוצה הבהירו שייקח זמן עד שייכנס לכושר ויחזירו אותו בהדרגה. עד כה אין הצעות אטרקטיביות על הזרים. החלוץ גלאופילו האסיילבנק מועמד

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בסרטון: בית"ר ירושלים חזרה להתאמן.

בבית"ר ירושלים שמחו על הבשורה על חזרה לאימונים מלאים וחזרת הליגה לפעילות בסוף החודש. שחקני הקבוצה ניסו לברר אתמול (רביעי) פרטים על הבידוד והאם יוכלו לבצע פעולות בסיסיות מחוץ לבית. כמו יתר שחקני הליגה, רובם לא אהבו את מה ששמעו, אך נראה כי אין להם ברירה לקבל את רוע הגזירה בנושא ולהשלים איתה על מנת לחזור ולשחק. שחקן בקבוצה אמר אתמול: "יש עוד זמן עד שזה יקרה, דברים יכולים להשתנות ואולי גם ישחררו אותנו מהבידוד. אם כל המדינה תחיה רגיל עוד חודש, גם לשחקנים ישחררו קצת".

מיכאל אוחנה שחקן בית"ר ירושלים באימון. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
המטרה: עונת 2020/21. מיכאל אוחנה/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

בצד המקצועי, רוני לוי יערוך לשחקניו שיחת חזרה לעניינים ותחילת ההכנות לליגה. מיכאל אוחנה, שחזר להתאמן עם כדור והוכנה עבורו תכנית מיוחדת, עשוי להיות כשיר לחלק ממשחקי הפלייאוף ולקחת בהם חלק, אך בבית"ר הבהירו כי ייקח זמן עד שייכנס לכושר מלא, ואם וכאשר זה יקרה מדובר בדקות מעטות יחסית. לאור מה שקרה בקיץ עם השחקן, בבית"ר ייזהרו מלהעמיס עליו ובתכנית העבודה הוא אמור להיות משמעותי עבור הקבוצה רק בעונת 2020/21.

עד כה לא קיבלה בית"ר הצעה כספית משמעותית על אף אחד מהזרים שלה. בבית"ר מאמינים כי לאחר שהליגות באירופה יחזרו והשוק יתעורר, יגיעו הצעות גם על שחקנים. לאחר שהודיעו לאנטואן קונטה על מימוש האופציה עליו, במועדון מקווים למכור אותו בהקדם, כמו גם את פרדי פלומן, כאשר במקרה של השניים בבית"ר מוכנים להתפשר משמעותית. בנוגע לליוואי גארסיה ועלי מוחמד, ללא הצעות אטרקטיביות עליהם הם עשויים להישאר עונה נוספת. הזר של קבוצת הנוער קובינה אמואה טס חזרה לגאנה ועשוי לחזור לאחר משבר הקורונה, כאשר ייתכן שיוחתם ויושאל.

בבית"ר רוצים לצרף חלוץ זר בעונה הבאה, שחקן חופשי בתקציב של עד 150 אלף יורו שכר. אחד המועמדים הוא גלאופילו האסיילבנק בן ה-20, ששיחק לפני שנתיים בקבוצת הנוער של קרית שמונה ובעונה האחרונה שיחק באפולון לימסול הקפריסאית. יש לציין כי בבית"ר בודקים אופציות נוספות ויהיה חייבים למכור את אחד הזרים על מנת לצרף זר נוסף. לבית"ר ישנה חמישה זרים חתומים לעונה הבאה- וארדסקה, פלומן, קונטה, גארסיה ועלי מוחמד, כאשר הקבוצה לא צפויה להחזיק זר שישי.

איתמר ניצן באימון בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מוכן ומזומן. ניצן/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

ניצן: "צריך לחיות באי נוחות לכמה חודשים ולבלוע את זה"

שוער בית"ר איתמר ניצן אמר באימון: "אני מברך על ההחלטה לחזור, חיכינו הרבה זמן לחזור, להרגיש את הדשא ולהניע את הגלגל הזה מחדש. התנאים הם לא הכי אידיאליים, אבל צריך לדעת לכבד אותם. זה מה שמשרד הבריאות דורש ואם אנחנו רוצים להמשיך לשחק כדורגל, צריך להמשיך ולכבד את התנאים האלה. צריך לחיות באי נוחות כמה חודשים, אנחנו נצטרך לבלוע את זה.

"זה מאבק בראש ובראשונה שאנחנו השחקנים נתמוך כמה שאפשר, אנחנו המעגל הראשי שנהנים מזה. יש את גופי התקשורת, ספקים, עובדים, אלפי משפחות שמושפעות מהמקצוע הזה וכולם משוועים לחזור כבר".

מבחינה מקצועית: "המטרות שלנו לא השתנו. נשיג כמה שיותר נקודות בפלייאוף העליון. אנחנו חיים מיום ליום בעידן הקורונה, כל פעם תהיה לנו מטרה חדשה לקראת כל משחק".

אופיר קריאף: "ההרגשה מאוד טובה, הכדורגל היה חסר לנו מאוד מאוד בתקופה האחרונה, בטוח שלעוד הרבה אנשים. אנחנו שמחים על ההחלטה, זה הולך להיות קצת מוזר לשחק בלי קהל, בייחוד לקבוצה כמו בית"ר ירושלים, שנהנית מדחיפה אדירה ביציעים. נתמודד עם הסיטואציה המוזרה".

על מצבה המקצועי של בית"ר:
"מוקדם לדבר על העונה הבאה, אנחנו צריכים לראות אם נצליח לסיים את הליגה, אני מקווה שזה מה שיקרה. מבחינה כספית אני מקווה שיבואו לקראתנו, כי זה לא רק השחקנים, יש פה אלפי משפחות שניזנות מהכדורגל, אני מקווה שיבואו לקראת המועדונים כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully