וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות צפוי לאשר את חזרת הכדורסל, מתגבש רוב במנהלת הליגה

לאחר ההכרזה על חידוש ליגת העל בכדורגל, גם בענף הכתום שואבים אופטימיות. אם המתווה יאושר במלואו, הדירקטוריון יצביע ביום שישי על עתיד העונה. ניסיונות לגייס מקורות מימון לכיסוי ההפסדים

צילום מסך

יום מלא תהפוכות עבר על אנשי הכדורסל בישראל. מה שנראה בבוקר כצעידה במסלול הבטוח לקראת ביטול עונת 2019/20, מסתיים הלילה באופטימיות ובמחשבות מחודשות על התנעת משחקי ליגת העל.

הדרך לחידוש הפעילות עדיין ארוכה, אבל במנהלת הליגה ובקבוצות השונות מאמינים כי משרד הבריאות ישיב בחיוב למתווה שהוצג בפניו ויאפשר את המשך הנעת התהליך. ביום שישי צפוי להתכנס דירקטוריון המנהלת, ובמידה שהתוכנית תאושר - היא תעלה להצבעה; ההערכה הרווחת, נכון לעכשיו, היא שניתן יהיה לגבש רוב בעד המהלך.

- יו"ר המנהלת שמואל פרנקל. יוסי ציפקיס
אם המתווה יאושר, יהיה רוב במנהלת? שמואל פרנקל/יוסי ציפקיס

אם המתווה יאושר במלואו, ירוכזו מאמצי המנהלת בגיוס כספים (מהממסד הממשלתי ומגופים נוספים) כדי למזער את ההפסדים שנגרמו לענף בשל השלכות מגיפת הקורונה. 

אחת השאלות המעניינות נוגעת לעמדתה של מכבי תל אביב. חברים בדירקטוריון טוענים שהאלופה מתנגדת לחזרה, אבל הצהובים מכחישים זאת מכל וכל. "אנחנו רוצים לשחק. נקודה", אמרו במועדון. נראה כי מי שמובילות את מחנה המתנגדים הן מכבי אשדוד והפועל חולון, שכבר הגיעה להסכמים עם שחקניה הזרים והמתאזרחים על סיום ההתקשרות לעונה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully