וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון שיבח את ישראל בשחטאר: "אני כל כך מתגעגע לכדורגל"

קשר נבחרת ישראל סיפר לאתר הרשמי של קבוצתו על הטיפול המוצלח בישראל למגיפה, ואמר: "הייתה פגרה, פציעה, ואז קורונה וסגר. אני כבר לא יכול לחכות לחזור"

עריכת וידאו: מתן חדד

קשר נבחרת ישראל מנור סולומון התראיין לאתר הרשמי של קבוצתו שחטאר דונייצק, וסיפר עד כמה הוא מתגעגע לכדורגל. "יותר מהכל, אני מתגעגע למשחקים", סיפר סולומון, "בהתחלה הייתה פגרת החורף, אחרי זה נפצעתי, אחר כך הגיעה הקורונה ואז הסגר. אני כל כך מתגעגע לכדורגל. אני כבר לא יכול לחכות לרגע שבו אפגוש את החברים שלי ולהתאמן שוב על הדשא. אני מקווה שנוכל להשלים את הליגה. כמובן שהבריאות חשובה מהכל עכשיו, אבל הייתי רוצה שהמשחקים יימשכו. כנראה שניאלץ לשחק בלי קהל, אבל זו הדרך היחידה".

סולומון אמר שכמו כולם, גם הוא בימים אלה "נשאר בבית, צופה בטלוויזיה, משחק פיפ"א, מתאמן פעמיים ביום כדי להישאר בכושר". כאשר נשאל על המצב בישראל אמר: "המצב בישראל טוב מאוד בימים אלה. הסגר היה קפדני. כמעט כולם נשארו בבית במשך כמה שבועות, כשרק מספר מצומצם של אנשים הלכו לעבודה. וכרגע המצב די חיובי, באופן כללי חוזרים לשגרה ולאט לאט הכל נפתח וחוזר".

מנור סולומון, שחטאר דונייצק. מתוך האתר הרשמי של שחטאר דונייצק, אתר רשמי
עונה עמוסה במיוחד. מנור סולומון/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של שחטאר דונייצק

כמו כן הוסיף ש"אני מאחל לאוהדי שחטאר בריאות, המצב הנוכחי קשה לכולם אבל מקווה שנתראה בקרוב, כולנו מצפים לרגע שבו נוכל לשמח אתכם שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully