וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הפיתוח הישראלי הזה הוא שיחזיר את הספורט לפעילות?

חומר חיטוי חדשני, שפותח במכון הביולוגי בנס ציונה בשיתוף חברת Tera Novel לשימוש בעת מלחמה ביולוגית, המביא לחיטוי של 100 אחוז מחיידקים, עובשים, פטריות ונגיפים וביניהם גם נגיף הקורונה עושה הסבה לעולם האזרחי וצפוי להחזיר את עולם הספורט לשגרה

חיטוי מקוואות/המכון הביולוגי נס ציונה

בזמן שהמשק מתחיל לחזור לשגרה, לענף הספורט צפויה התאוששות ארוכה. משרד הבריאות אישר את פתיחת חדרי הכושר ביום שישי הקרוב, בהתאם להנחיות התו הסגול שיועברו. עם זאת, פעילות בריכות השחייה, צפויה לחזור רק בתחילת יוני, ככל הנראה בגלל תהליך החיטוי שנדרש על מנת להבטיח את בריאות הציבור.

העיר בני ברק שהתמודדה עם התפרצות משמעותית של נגיף הקורונה, עם מספר רב של חולים, החלה השבוע בתהליך חיטוי של כ-50 מקוואות בעיר, באמצעות חומר חיטוי ייחודי שפותח במקור עבור הצבא, במכון למחקר ביולוגי בישראל ובשיתוף חברת TERA NOVEL עבור התמודדות עם מלחמה ביולוגית עובר לשימוש אזרחי בעקבות משבר הקורונה. החומר שנקרא WT Steril, מחטא באופן מלא משטחים ומקומות רטובים כנגד וירוסים, נגיפים, בקטריות, חיידקים, עובשים וביניהם גם אנתרקס וקורונה.

חומר חיטוי של המכון הביולוגי בנס ציונה. המכון הביולוגי נס ציונה, אתר רשמי
נשאר על המשטחים במשך הרבה מאוד זמן/אתר רשמי, המכון הביולוגי נס ציונה

החומר המיוחד בעל יכולת להיצמד למשטחים, יבשים ורטובים, אנכיים ואופקיים, מבלי לנזול ולמעשה תוך פרק זמן של דקות בודדות לחסל במאת האחוזים את החיידקים. הפיילוט של עיריית בני ברק עד כה עובר בהצלחה והמקוואות בעיר צפויות לחזור לפעילות מלאה כבר בימים הקרובים. עיריית בני ברק מאמינה שתהליך החיטוי יאפשר לתושבים לשוב ולטבול במקוואות, המהווים חלק משגרת החיים בעיר.

קרן כהן חזון, יו"ר Tera Novel: "הפיתוח הייחודי של המכון למחקר ביולוגי בישראל, אפשר לנו להתחיל השבוע בהליך חיטוי מקוואות בעיר בני ברק, באופן שיאפשר לתושבים לחזור לשגרה בידיעה שהם מוגנים מפני נגיף הקורונה ומפני זיהומים אחרים. זוהי פריצת דרך במלחמה הסביבתית בנגיף הקורונה ולמעשה בכל נגיף או מזהם אחר. חומר החיטוי מאפשר הגנה מקסימלית תוך קטילת הנגיף במלואו וניתן לעשות בו שימוש במשטחים רטובים אנכיים ואופקיים, תכונות אלו הופכות אותו לאידיאלי עבור מקוואות, בריכות שחיה ולמעשה עבור כל מוסד הדורש חיטוי טרמינלי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully