וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרבים לסיכום על חידוש ליגת העל. ארז כלפון: "אני אופטימי. מחכים לאישור"

6.5.2020 / 11:32

אחרי דיונים קדחתניים, בשעות הלילה חלה פריצת דרך במגעים לחידוש ליגת העל והליגה הלאומית. המהלך עדיין דורש אישור מראש הממשלה. המנהלת תחייב את שחקני ליגת העל לשהות בבידוד ביתי. ארגון השחקנים: "מצפים ממשרד הבריאות שלא יערים קשיים לאור החזרת המשק לחיים"

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מרבית הפרטים לחזרת הליגות בכדורגל סוכמו וכעת ממתינים במנהלת הליגות לאישור פורמלי של הנהלת משרד הבריאות על מנת שניתן יהיה לשלוח את המתווה המסוכם לאישורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לאורך כל שעות היממה אתמול (שלישי) דנו הצדדים בהצעה של יושב ראש מנהלת הליגות ארז כלפון, שמבקש שביום ראשון הקרוב יחלו הקבוצות להתאמן עם מגע מלא ובסוף החודש ישובו לאצטדיונים לשחק כדי לסיים את העונה עד אמצע חודש יולי. למרות שלאורך כל היום נרשמו פערים בהצעות, לקראת חצות נרשמה כבר התפתחות משמעותית כאשר המנהלת תחייב את שחקני ליגת העל לשהות בבידוד ביתי מלא לכל אורך תקופת האימונים והמשחקים. למעשה מהרגע שהשחקנים יחזרו להתאמן ועד שיסיימו את העונה, תקופה של חודשיים, הם יצטרכו לחיות על הקו שבין הבית, מתקן האימונים והאצטדיונים בהם ייערכו המשחקים.

"אני אופטימי", אמר כלפון, "אנחנו בכיוון חיובי ואני מאוד מקווה ומאמין שנקבל את האישור לחזור להתאמן בצורה מלאה ולשחק את הפלייאוף". כלפון גם משוכנע שלא תיווצר בעיה מול קבוצות שלא ירצו לחזור לשחק והוא משוכנע שאם משרד הבריאות וראש הממשלה ייתנו את האור הירוק, הקבוצות ישובו למגרשים לשחק את משחקי הפלייאוף גם בליגת העל וגם בליגה הלאומית.

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע מול ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מתכוננים לחזרה/קובי אליהו

ארגון השחקנים הודיע לקראת ההחלטה על גורל העונה בליגת העל: "יש לעשות הכל על מנת להשיב את הכדורגל לפעילות העונה בליגות העל והלאומית. זאת במתכונת מוסכמת ומחושבת כדי להחזיר את הענף על שלל העוסקים בו לחיים פעילים, כפי שקורה בהדרגה בכלל המשק. זהו צו השעה".

מנכ"ל הארגון מושיקו מישאלוף אמר: "השחקנים רוצים לחזור לשחק. כמו כל המדינה, השחקנים ישבו הרבה מאוד ימים בבית. כעת כשהמדינה יצאה מהסגר, הגיע הזמן לעשות את הדבר שכולנו אוהבים, ושהאוהדים כבר מחכים לו - לשחק כדורגל". וראש חטיבת הספורט, ניר אלון הוסיף: "הספורט הישראלי חייב לחזור לפעילות. אנחנו מגבים את יו"ר המנהלת ומצפים ממשרד הבריאות שלא יעמיד קשיים מיותרים, לאור חזרת המשק לחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully