וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס: רונאלדו בבידוד, היגואין בארגנטינה, דיבאלה עדיין לא נקי מקורונה

רבים משחקני אלופת איטליה חזרו לאימונים אחרי שנבדקו, הכוכב יוכל להצטרף רק בעוד שבועיים, דיבאלה עדיין לא רשאי לצאת מהבית

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

אחרי יותר מחודש וחצי ללא פעילות, רבים משחקני יובנטוס הגיעו היום (שלישי) למתחם האימונים בקונטינאסה כדי לעבור בדיקות קורונה שיאפשרו להם לשוב לאימונים. המועדון הודיע על מספר צעדים שנקט כדי לאפשר את החזרה, כולל חיטוי כל המגרשים וגם אוטובוס הקבוצה. בנוסף, עדכנה אלופת איטליה כי דניאלה רוגאני ובלס מטוידי, שני החולים הראשונים שלה, נמצאו שוב שליליים בבדיקה ויכולים להתאמן כמו כולם. לעומתם, פאולו דיבאלה עדיין חיובי ככל הנראה ולכן לא יכול להצטרף.

"רוגאני ומטוידי עברו בדיקה כפולה, בהתאם לפרוטוקול, ושניהם נמצאו שליליים", נכתב בהודעת המועדון. "השחקנים הוכרזו כבריאים כבר ב-15 באפריל ומאז כבר לא נמצאים בבידוד".

בטורינו נחתו גם הכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו והשוער וויצ'ך שצ'סני שנשלחו לבידוד של שבועיים. דנילו ודוגלאס קוסטה צפויים לחזור מברזיל מחר ויידרשו גם הם לתקופת בידוד זהה, בעוד גונסאלו היגואין עדיין בארגנטינה ולא ברור מתי ישוב.

לאונרדו בונוצ'י הכריז: "זורו הגיע"

בארגנטינה דיווחו שוב שדיבאלה עדיין נושא את הנגיף ואמש הוא אמר באינסטגרם: "לא חשבתי שאתגעגע כל כך לשחק ולהתאמן. אני מרגיש שאני חייב להתאמן, לראות את החברים שלי לקבוצה ולפחות לגעת בכדור. אימונים בבית זה לא אותו דבר. אני צריך לנעול את נעלי הכדורגל ולרוץ, לכבוש שערים. זה יותר מדי זמן בלי להתאמן, זה ממש לא כמו חופשה. זה התחיל כשבוע אחד, ואז עוד אחד ואז עוד אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully