וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסא בארו: "איבדתי חברים בגלל הקורונה, את השער הראשון אקדיש לאנשי ברגמו"

החלוץ הגמבי שמושאל מאטאלנטה לבולוניה, לא שכח את האנשים שגידלו אותו: "איבדתי את מי שתמך בי וסייע לי כשהגעתי לאיטליה. אולי הכדורגל יחזיר את החיוך וירחיק מאיתנו את המחשבות הרעות"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

מוסא בארו, החלוץ הגמבי של אטאלנטה שהושאל בינואר האחרון לבולוניה, לא שוכח את האנשים שסייעו לו מאז שהגיע לברגמו כנער בן 17. השחקן בן ה-21 מרגיש חוב לאזור שנפגע כל כך במהלך משבר הקורונה והבטיח: "את השער הראשון שלי, כשנחזור, אני אקדיש לברגמו. יהיה לי מסר מתחת לחולצה, או שאביט לשמיים. בכל מקרה זה יוקדש להם".

מוסא בארו (מימין) עם דובאן ספאטה שחקני אטאלנטה. GettyImages
חש חוב מוסרי. מוסא בארו במדי אטאלנטה, מימין/GettyImages

בארו הסביר ל"גאזטה דלו ספורט": "איבדתי חברים בתקופה הזו. אנשים שעזרו לי ותמכו בי כשהגעתי לאיטליה, אנשים שנתנו לי עצות ושגידלו אותי. אני חושב על דון פאוסטו רסמיני, על אשתו של דינו. אנשים מלאי אנושיות. להם ארצה להקדיש את השער. אני חושב על כל הקורבנות, על אלה שאיבדו את אבא או אמא, את הסבים והסבתות. גם להם ארצה להקדיש את השער".

החלוץ חזר להתאמן עם בולוניה ואמר: "אנחנו צריכים לחזור בצורה בטוחה, אסור לשכוח את המצב. בגמביה אנחנו אומרים שלכדורגל יש את הכוח להציל חיים. אם הוא יוכל גם להחזיר את החיוך, זה מבורך. זה משמח להיות שוב על הדשא ולברך את החברים, גם אם הם מתאמנים במרחק 20 מטרים ממני. נגלה את העולם שוב, אלה החיים. אולי הכדורגל באמת ירחיק את כל המחשבות הרעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully