וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות סימני השאלה הרבים: אופטימיות במנהלת בנוגע לחידוש הליגה

5.5.2020 / 7:12

היו"ר ארז כלפון ממשיך לנהל שיחות עם משרדי הממשלה. עדיין לא ברור מה יקרה אם מישהו יידבק והאם שחקנים יחויבו בבידוד

צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אופטימיות זהירה הבוקר (שלישי) במנהלת הליגות לקראת האפשרות שליגת העל והליגה הלאומית יחודשו. יושב ראש המנהלת, ארז כלפון, יקיים בצהריים שיחת וידאו רבת משתתפים עם בכירי משרד הבריאות, משרד הספורט ומשרד האוצר כדי לנסות ולהגיע לסיכום על הנוסחה שתאפשר את חידוש האימונים עם מגע ובהמשך את המשחקים. מאחר שהפעם לא רוצים במנהלת לתחום את השיחות ליממה הזו, העדיפו לדחות את מפגש הווידאו עם ראשי המועדונים ליום חמישי בשעה 16:00 כאשר עד מחר רוצים לסיים בהסכמה את המתווה.

כלפון הציע אמש למשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, שהשחקנים יתחייבו לבודד עצמם בזמן האימונים. לצאת רק לאימון ולחזור חזרה לבתים וזאת כדי שניתן יהיה להתחיל את העונה בסוף מאי או תחילת יוני. מה שעוד צריך לסגור הוא כיצד ינהגו כאשר יתגלה שחקן שנושא את הנגיף או שלא חש בטוב בשל כך. ההערכה היא שכל הקבוצה תיכנס לבידוד מיידי ואז זה עלול להשפיע על היכולת לסיים את העונה. על כך כאמור עוד צריכים הצדדים לדון היום ואולי אף מחר.

ארז כלפון, מנהלת הליגה. דני מרון
יש עוד כברת דרך. כלפון/דני מרון

אתמול ערך ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסיבת עיתונאים ארוכה בה הכריז על רשימה של הקלות בדרך לחזרה לשגרה בישראל. שרת התרבות והספורט, מירי רגב, התייחה לליגת העל בכדורגל והכריזה: "סוכם כי עוד הלילה נקיים דיון על מנת לבחון את החזרת האימונים, לקראת חידוש הליגה עד סוף החודש, וסיומה לא יאוחר ממחצית יולי, כדי להיערך לפתיחת העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully