וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקנון איגוד הכדוריד קובע: מכבי ראשון לציון אלופה

הבוקר פורסם כי הוועדה המקצועית של האיגוד ממליצה לסיים את העונה מבלי לקבוע אלופה. אבל ההמלצות הן בניגוד לתקנון האיגוד. היו"ר לביא שלח את הוועדה לדון מחדש בהמלצותיה

שחקני מכבי ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
שחקני מכבי ראשון לציון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הוועדה המקצועית של איגוד הכדוריד פרסמה הבוקר מספר המלצות שהגישה להנהלת האיגוד בנוגע לסיום העונה, בצל מגפת הקורונה. אבל הערב, מתברר שהמלצות הוועדה נוגדות את תקנון איגוד הכדוריד.

בישיבת הנהלת האיגוד שנערכה הערב, הבהיר יו"ר האיגוד, עו"ד טל לביא, כי לא ניתן לקבל את המלצות הוועדה המקצועית, משום שהם עומדות בניגוד לתקנון האיגוד. על פי תקנון האיגוד נקבע כי הקבוצה שמדורגת במקוןם הראשון בעת שהמשחקים נפסקים, היא אלופת המדינה.

בשל העובדות האלה, הציע לביא כי הוועדה המקצועית, כמו גם וועדות אחרות של האיגוד, יתכנסו שוב ויביאו המלצות להנהלה בהתאם לתקנון לישיבה נוספת שתתקיים בסוף החודש הזה. לביא הבהיר להנהלה, שהחלטות הנוגדות את התקנון מצריכות שינוי התקנון ולשם כך יש לכנס אסיפה כללית.
לביא מתכוון להביא במקביל להמלצות לגבי העונה הנוכחית, גם המלצות לגבי העונה הבאה וכפי שכבר פורסם, הוא מציע כי הכדוריד הישראלי יפעל בעונה הבאה על טהרת הישראלים, ללא שחקנים ומאמנים זרים.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully