וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליברפול החליטה שלא תחתים אף שחקן הקיץ בגלל המשבר הכלכלי"

באנגליה טוענים: אלופת אירופה לא תתחזק, על אף שעקבה כל השנה אחרי טימו ורנר וחוסאם עוואר, ובקבוצה כבר החלו בבניית תוכנית כלכלית שיוצאת מנקודת הנחה שלא יהיה קהל כל העונה הבאה

פלייר שחקני ליברפול חוגגים/טוויטר

בווידאו: ליברפול חוגגת זכייה באליפות העולם לקבוצות

ליברפול מתכוננת לעוד קיץ שבו היא לא תחתים שחקני רכש חדשים, הפעם בגלל משבר הקורונה, כך מדווחים היום (שבת) באנגליה. כמובן שהמשבר לא נוגע רק לליברפול, אלא לכל הכלכלה העולמית ולכדורגל האירופאי בפרט, אבל על פי הדיווח, בליברפול מרגישים את הפגיעה הגדולה בהכנסות, ולפיכך מתכננים לקצץ בהוצאות בחלון ההעברות.

על פי הדיווחים, ליברפול התכוונה לנסות לרכוש הקיץ שני שחקנים עיקריים: טימו ורנר וחוסאם עוואר מליון, שאחריהם היא עקבה תקופה ממושכת. אבל לאור המצב הפיננסי של המועדון, ושל הענף כולו, ולאור העובדה שהמחיר של שניהם הוא בין 40 ל-50 מיליון יורו לפחות, אלופת אירופה תיאלץ לדחות את התוכניות שלה.

שחקני ליברפול חוגגים עם ג'ורג'יניו ויינאלדום. GettyImages
אין חיזוק. ליברפול/GettyImages

בפרמיירליג עדיין מקווים להשלים את העונה ולקיים את המשחקים כדי לקבל את הכסף ממחזיקי זכויות השידור, אבל ליברפול עדיין תספוג מכה בכל הנוגע למכירת כרטיסים, כשתשחק מול אצטדיונים ריקים. בהנהלה מעריכים שגם בעונה הבאה המשחקים ייערכו ללא קהל, וכבר החלו בתוכנית כלכלית שיוצאת מנקודת הנחה שיידרשו קיצוצים בכל חלק במועדון. כמו כן, הקבוצה תשחרר שחקנים שנגמר להם החוזה, ושחקנים שהמאמן יורגן קלופ לא בונה עליהם.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully