וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חריסטו סטויצ'קוב: "החברות ביני לבין דייגו מראדונה נהרסה, בא לי לבכות"

לבולגרי היו יחסים קרובים מאוד למספר 10 האגדי, אבל כעת הוא אומר: "הוא איבד את עצמו. עדיף לזכור את דייגו הכדורגלן"

טוויטר

בין חריסטו סטויצ'קוב לדייגו מראדונה התפתחה חברות קרובה כשהם שיחקו בליגה הספרדית; הבולגרי בברצלונה והארגנטינאי בסביליה. כשבוקה ג'וניורס ערכה משחק פרידה מפואר ממספר 10 האגדי, סטויצ'קוב עשה את כל הדרך לבואנוס איירס כדי לכבד את חברו הטוב.

כשמראדונה פרסם אוטוביוגרפיה בשנת 2000, הוא כתב על סטויצ'קוב: "הוא הפך לשחקן גדול בברצלונה. לפני כן הוא היה רק סקורר, אבל בספרד הוא הפך לפנומן. והוא אדם נפלא". אבל כעת מסתבר שהיחסים בין השניים כבר לא כשהיו פעם. סטויצ'קוב סיפר על כך השבוע ולמרות שהוא לא פירט מה הסיבה (או הסיבות) לקרע, הוא התעקש שמדובר בקרע גדול.

חריסטו סטויצ'קוב, דייגו מראדונה, בשנת 2001. AP
סטויצ'קוב ומראדונה במשחק ההוקרה לארגנטינאי בבואנוס איירס ב-2001/AP

"איבדתי חברות אמיתית עם מראדונה. זו הייתה חברות מיוחדת", אמר סטויצ'קוב, "מעבר לעניינים ספורטיביים, יש לי חיבה כלפיו. כשיש לך חברות כל כך טובה עם מישהו והיא נשברת, זה גורם לך לבכות. אני שומר את הזכרונות, את התמונות. את הנסיעה שלי לבית שלו בסביליה, את משחק ההוקרה לכבודו בבואנוס איירס, את הדברים החיוביים. זה לא שאיבדנו אחד את השני, הוא איבד את עצמו".

סטויצ'קוב הוסיף: "עדיף לזכור את דייגו ככדורגלן. אני לא רוצה להשמיע ביקורת על דברים שלא קשורים אלי. הוא איבד את עצמו, לא אותי. הוא עבר הרבה דברים בחיים. אני תמיד אוהב אותו, אבל לא כמו קודם ועדיף להשאיר זאת כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully