וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת הליגה מחכים לגרוטו ונתלים בפורטוגל, צ'כיה ושוויץ

1.5.2020 / 8:40

משרד הבריאות צפוי להעביר בשבוע הבא החלטה בנוגע לאימונים עם מגע. במנהלת מקווים להימנע מתסריט דומה לצרפת והולנד

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במנהלת הליגות בכדורגל לא הורידו אתמול (חמישי) דגלים לחצי התורן נוכח הידיעות על סיום העונה בליגה הצרפתית. גם העובדה שהליגות בבלגיה ובהולנד הסתיימו לא גורמת בשלב הזה לראשי המנהלת להרים ידיים ויושב הראש ארז כלפון עדיין אופטימי בנוגע לתשובה שהוא אמור לקבל מהמשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו. במנהלת הליגות נתלים דווקא בליגות שהכריזו על חזרה לפעילות כמו פורטוגל, שוויץ וצ'כיה וגם מקווים לראות חזרה של הליגה הגרמנית בעוד כשבועיים.

"כל עוד לא קיבלנו את המכתב מפרופסור גרוטו, אין מה להסיק מסקנות", אמרו אתמול במנהלת הליגות. "הוא אמור למסור בימים הקרובים את ההחלטה בנוגע לאימונים עם מגע וזה מה שאנחנו רוצים לראות אחרי שהוא אישר את קיום האימונים ללא מגע. בכל מדינה המצב שונה וכל מדינה נערכת אחרת לחזרה לחיים". ההערכה במנהלת היא שההודעה תימסר עד יום שלישי ולכן נקבעה ישיבת דירקטוריון לכל הקבוצות באותו היום, אבל גם אם גרוטו יבקש עוד זמן כדי למסור את החלטתו, יוכלו במנהלת להזיז את הישיבה, שגם כך נערכת בווידאו, ביום או יומיים.

פרופ' איתמר גרוטו. משרד הבריאות, אתר רשמי
איזו בשורה תצא ממשרד הבריאות? פרופסור גרוטו/אתר רשמי, משרד הבריאות

בכל אופן, מלבד עניין החזרה לאימונים מלאים והאופציה לחזור לשחק את הפלייאוף, מתכננים במנהלת למסור לקבוצות נתונים על המצב הכספי לקראת סיום העונה. לכל קבוצה מגיעים עוד הרבה כספים מהמנהלת וברור כי הן לא יוכלו לקבל את מלוא הכספים אם הליגה לא תתחדש, כך שמדובר בנזק כספי מאוד גבוה לכל מועדון.

אם הליגה לא תתחדש ויוכרז על סיומה, ההעדפה של מרבית הקבוצות היא לא להגדיל את הליגה בעונה הבאה ולכן אופציית העלאת שתי קבוצות מהלאומית מבלי להוריד שתי קבוצות מליגת העל, היא הגרועה ביותר מבחינת מרבית הקבוצות בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully