וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הפגינו למען החזרת ענף הטניס לפעילות

30.4.2020 / 11:26

מאמנים רבים מרחבי הארץ הגיעו להפגין בעד החזרת הענף שמשרד הספורט ומשרד הבריאות עדיין לא נתן לו פתרון, בזמן שבעלי המועדונים נמצאים על סף קריסה. בינתיים מתאפשרת השכרת מגרשים למשחקי יחידים במועדונים, אך לא אימונים

הפגנת מועדוני הטניס בכיכר רבין/צילום: ניב אהרונסון

כ-200 מאמנים ופעילים מעולם הטניס הפגינו היום (חמישי) בכיכר רבין בתל אביב בעד החזרת הענף לפעילות אימונים נרחבת. בהפגנה נכח חבר הכנסת יואל רזבוזוב שיוזם פעולות להחזרת הספורט לפעילות. מי שעוד הגיעה לתמוך בהחזרת הענף היא המחבט מספר 1 של ישראל דניז חזניוק.

כזכור נושא ההפגנה היה ההחלטה להמתין עם החזרת הענף, בשעה שבעלי המועדונים השונים נמצאים על סף קריסה כלכלית, וזאת למרות המתווה שכן כלל את החזרת הטניס בשלב מסוים. מארגני ההפגנה מקווים שבקרוב משרד הספורט ומשרד הבריאות יודיעו על הדרכים בהם יוכלו עשרות אלפי הפעילים בענף לשוב לפעילות אימונים מלאה.

חבר הכנסת יואל רזבוזוב אמר לקרארת ההפגנה: "המחאה היא על זה שמאשרים בינתיים רק שני טניסאים על מגרש טניס פתוח. אם בכיתה מאשרים 15 ילדים, במגרש טניס אפשר הרבה יותר. כולם מרגישים שהספורט הוא בתחתית שרשרת המזון. הפוליטיקאים טובים בלהצטלם עם ההצלחות, כשזה מגיע לשרשור או להקלות בנושא הקורונה הספורט הוא שוב לא בסדר העדיפויות. הוצאתי מכתב לכל השרים שיחזירו את הספורט במדינה, חשוב מאוד שהספורט יחזור, הוא גם בריאות, גם חוסן מנטאלי וגם פרנסה לעשרות אלפי משפחות".

הפגנת טניס. איגוד הטניס,
מה יעלה בגורל הענף?/איגוד הטניס

במקביל תתאפשר מהיום השכרת מגרשי טניס ברחבי הארץ. "מרכזי הטניס והחינוך בישראל, שהינו ארגון הטניס הגדול ביותר בארץ, החלו להיפתח הבוקר בהדרגה למשחקי טניס יחידים, בהתאם להקלות בהנחיות משרד הבריאות לפעילות ספורטיבית ולתו הסגול", כך נכתב בהודעת הארגון, "בהמשך היום צפויים כל 15 מרכזי הטניס והחינוך מקריית שמונה בצפון ועד ערד בדרום, המונים סך-הכול 184 מגרשים, להיפתח לילדים ולשחקני טניס. לפי נתוני המרכזים, שהיו סגורים לפעילות במשך 45 ימים עקב הנחיות משרד הבריאות, כבר מהבוקר, עם פתיחת האפשרות לחזור למשחקים, נרשם עומס רב במוקדי ההזמנות של המרכזים וביקוש גדול מהרגיל למגרשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully