וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים פרסמה טור לזכר אוהדי הפועל תל אביב: "זה יום של חשבון נפש"

הספד של אוהד בית"ר לינון אשכנזי ובנו ארז פורסם באתר הרשמי של המועדון: "באפודים שלנו בלבנון היו צעיפים של בית"ר ושל הפועל, שכבנו במארבים אחד ליד השני, שנאנו את הקבוצה האחד של השני, אבל אהבנו את הפלוגה וידענו שאנחנו נראים אותו דבר בעיניי המחבלים"

הנצחה לזכר תומר רון/מכבי תל אביב, האתר הרשמי

בסרטון: מכבי תל אביב מנציחה את זכרו של תומר רון

בית"ר ירושלים ביצעה היום (שלישי) מחווה נדירה בספורט הישראלי, כשפרסמה באתר הרשמי שלה טור מאת אוהד הקבוצה שכלל הספד לאוהד הפועל תל אביב, במטרה לאחד בין קהלי הקבוצות ביום הזיכרון. הטור שכתב אחיקם משה דוד הוקדש לינון אשכנזי, אביו של ארז אשכנזי שנהרג בעזה ב-2003 - שניהם היו אוהדים אדומים מוכרים, ולאחר מותו של ארז ינון הקים יחד עם הפועל תל אביב בית ספר לכדורגל עם דגש מיוחד על שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים.

דקת דומייה לזכר ינון אשכנזי ז"ל במשחק של הפועל תל אביב נגד הפועל רעננה. דני מרון
דקת הדומיה במשחקה של הפועל תל אביב אחרי מותו של ינון אשכנזי/דני מרון

בין היתר נכתב בטור: "אלוהים וחבריי ליציע יודעים שבכל מה שקשור לבית"ר ירושלים, אני לא טבעוני בלשון המעטה. המתינות נעלמת בכל מה שקשור לאמפריה הצהובה מירושלים והשנאה למי שמנסה לפגוע בה מוציאה ממני את כל האמוציות האפשריות. השנאה, כן, השנאה, התיעוב, הבחילה והנאצות כלפי מי שנגדנו, גורם לי להוציא מפי מילים שלא יוצאות ביום יום.

בעבר גם תרמתי את חלקי בנאצות וקרבות רחוב ברשתות החברתיות, אבל עד שהבנתי שאם אקצין, אני יכול לפגוע בהורים שכולים. החשש שהמעבר השני של הרשת החברתית יהיה אוהד הפועל שהוא הורה שכול ושיפגע עמוקות כאשר אערוך השוואה בין הפועל למחבלים אפילו בבדיחות דעת, גרמה לי למחשבה נוספת, להתמתנות.

יום הזיכרון זהו יום של חשבון נפש לכולנו. באפודים אותם נשאנו בפעילויות בלבנון ובחברון היו מוחבאים צעיפים של בית"ר והפועל (בנפרד כמובן). שכבנו אחד ליד שני במארבים, בסיורים ובעמדות. שנאנו את הקבוצה האחד של השני, אבל אהבנו את הפלוגה וגם אחד את השני ותמיד ידענו שאני והוא נראים לאותו מחבל בדיוק אותו דבר ולא משנה איזה קבוצה אנחנו אוהדים.

ינון וארז היו אוהדי הפועל שרופים מקיבוץ רשפים. ינון הנציח את זכר בנו בהקמת בית ספר לכדורגל לזכרו, בין היתר בבית שאן. כן, דווקא בבית שאן. הוא ספג אינספור הערות על כך מאוהדי הפועל ששנאו את בית שאן, אבל כדרכו, תמיד המשיך הלאה. תמיד היה מסתובב עם חולצה אדומה והיה אוהד שרוף אך הוגן והגון של הפועל. לשניהם אני מתגעגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully