וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: "יובנטוס בשיחות עם יונייטד בנוגע לטרייד על פוגבה"

לטענת די מארציו, המועדונים נמצאים במגעים ויובה רוצה להחזיר את הקשר הצרפתי, אבל תוכל לעמוד רק בעסקת חליפין. בקהאם רוצה לצרף את אלכסיס סאנצ'ס, אנדידי יעלה לפחות 50 מיליון ליש"ט

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת. מתחילים.

אודסון אדואר שחקן סלטיק חוגג שער. רויטרס
סלטיק עושה הכל כדי להשאירו. אדואר/רויטרס

* מומחה ההעברות ג'אנלוקה די מארציו טוען: "יובנטוס רוצה להחזיר את פול פוגבה, אבל היא תוכל לעשות רק טריידים אז זה תלוי יותר במנצ'סטר יונייטד. המועדונים בקשר גם בימים אלה ויובנטוס יכולה להציע את מיראלם פיאניץ' או דוגלאס קוסטה".

* ברצלונה ואברטון מנהלות מו"מ מתקדם לגבי מעבר של ז'אן-קלר טודיבו למדי הקבוצה האנגלית. הטפיז מוכנים לשלם על הבלם שמושאל לשאלקה כ-20 מיליון ליש"ט ועיקר המחלוקת נוגע לדרישה של ברצלונה לסעיף ביי-בק, לפיו היא תוכל לרכוש אותו בחזרה תמורת סכום שנקבע מראש. אברטון מתנגדת להכניס סעיף כזה.

* בהולנד מדווחים: ברצלונה הציעה רשמית שלושה שחקנים על שוער אייאקס, אנדרה אוננה. הקטלאנים, על פי "טלחראף", מוכנים לכלול בעסקה את נטו, ריקי פוץ' ואלכס קולאדו או קרלס אלנייה. אייאקס תנסה להשאיר את השוער הקמרוני.

* "מונדו דפורטיבו": "ברצלונהנתנה ליובנטוס אור ירוק לנהל משא ומתן עם ארתור", כשבארסה מוכנה למכור אותו.

* ווילפרד אנדידי מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד, אבל בריאיון ל-ESPN אמר: "אני מרגיש טוב בלסטר סיטי, אנחנו מצליחים ואני לא מרגיש שאני צריך לעבור". הניגרי בן ה-23 אמור לעלות לפחות 50 מיליון ליש"ט.

* דייויד בקהאם שמחפש שמות גדולים לאינטר מיאמי שלו, שוקל לפנות לאקסית מנצ'סטר יונייטד ולהגיש לה הצעה על אלכסיס סאנצ'ס. אינטר לא תאריך את השהות של הצ'יליאני והוא יסיים את תקופת ההשאלה כשחלון ההעברות יפתח מחדש.

* סלטיק נחושה להשאיר את אודסון אדואר כמה שיותר זמן ותציע לו חוזה חדש וחוזה משודרג. הצרפתי בן ה-22 נמצא על הכוונת של ארסנל ואברטון אחרי שכבש בעונה החולפת 27 שערים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully