וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פצע פתוח שלעולם לא ייסגר": שש שנים להחלקה של סטיבן ג'רארד

ליברפול הריחה אליפות ראשונה אחרי 24 שנה, אבל הקפטן שגה: "תמיד אסתכל אחורה וארגיש פספוס. אני חושב על זה במרבית הימים"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן במדי האמרבי

אחרי שליברפול ניצחה את מנצ'סטר סיטי 2:3 באנפילד ב-13 באפריל 2014, סטיבן ג'רארד אסף את השחקנים האדומים ליד הקופ ואמר להם "אנחנו לא נותנים לאליפות להחליק לנו מבין הידיים". כמה אירוני (ועצוב) ששבועיים אחר כך דווקא הקפטן החליק, באותו אצטדיון במהלך שמסמל את השנה ה-24 ברציפות של המועדון המפואר ללא אליפות.

היום מלאו שש שנים לאותה החלקה מפורסמת, שהפכה מזמן לממים ומושא ללעג, וגם לניסיון של אנשים לא מעטים להחתים את הקריירה המפוארת של ג'רארד.

מרוטין שקרטל (מימין), ליברפול, נוגח לרשת מנצ'סטר סיטי. AP
שבועיים לפני זה ליברפול ניצחה את סיטי 2:3 ונראתה בדרך הבטוחה לתואר/AP

זה היה המחזור ה-36 וליברפול ששבועיים לפני כן ניצחה את מנצ'סטר סיטי 2:3, הקדימה את התכולים בשלוש נקודות ואת צ'לסי בחמש. בשני המחזורים האחרונים המתינו לאדומים משחקים נגד קריסטל פאלאס וניוקאסל וההרגשה הייתה שניצחון על החבורה של ז'וזה מוריניו למעשה שווה אליפות.

ליברפול אירחה את צ'לסי והרוח הייתה בגב של ברנדן רוג'רס ושחקניו, שהיו בעיצומם של שני רצפים פנטסטיים: 16 משחקים ללא הפסד ו-11 ניצחונות. אבל ההחלקה שינתה הכל.

קצת לפני המחצית, כשלוח התוצאות מראה 0:0, ממאדו סאקו העביר מסירה פשוטה לג'רארד, שעמד לא רחוק מקו מחצית המגרש, אבל הקפטן האדום החליק. דמבה בה אסף את הכדור, דהר עד לרחבה ומול סימון מיניולה בעט שטוח לרשת. צ'לסי נעלה את הרחבה ו-וויליאן חתם עם השני בדקה ה-90, 0:2 בסיום.

סטיבן ג'רארד, ליברפול. GettyImages
רגע עצוב בקריירה מפוארת. ג'רארד/GettyImages

במשחק שנפתח קצת אחרי ההפסד של ליברפול לצ'לסי, מנצ'סטר סיטי ניצחה את קריסטל פאלאס 0:2 בחוץ ועלתה לפסגה בזכות הפרש שערים עדיף. ליברפול המרוסקת איבדה שתי נקודות נוספות ב-3:3 אצל פאלאס שבוע לאחר מכן, ובמחזור הסיום הקבוצה של מנואל פלגריני ניצחה את ווסטהאם 0:2 וחגגה. אליפות לקבוצה שהוליכה את הטבלה לאור 14 יום בלבד (!!!).

"זה פצע שנשאר פתוח ואני לא בטוח שהוא ייסגר אי פעם", אמר ג'רארד, "אני לא יכול לשנות את העבר. הייתה לנו שנה גדולה, האליפות היא תואר שחמק ממני. תמיד אסתכל אחורה וארגיש פספוס. אני חושב על זה במרבית הימים. אם ליברפול תזכה השנה באליפות, זה יעזור להרגשה שלי. אנשים שמדברים איתי על המקרה הזה מנסים לעודד אותי ואומרים לי שבעונה יש 38 מחזורים והיא לא קמה ונופלת על רגע אחד, אבל אני יודע בתוכי שהרגע הזה היה גדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully