וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו ובבטו בכו בהקרנה המחודשת של גמר מונדיאל 1994: "ברזיל לא תשכח אותנו"

השידור החוזר של הגמר הדרמטי ריתק את ברזיל למסך וגרם לכוכבי הזכייה להתרגש עד דמעות למרות מרחק השנים. רומאריו: "זה מצמרר בכל פעם מחדש. שמח שעזרנו להשכיח את הקורונה לשעתיים"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

בהיעדר כדורגל בזמן הקורונה, מצאו בברזיל תחליף מעניין: שידורים חוזרים של משחקים היסטוריים בליווי פרשנות בלייב של הכוכבים שחוו אותם מכר הדשא. הניסוי הטלוויזיוני הזה מוכיח את עצמו בגדול בשבועות האחרונים: על נתוני הצפייה החריגים של השידור החוזר של גמר מונדיאל 2002 כבר סיפרנו לכם, אבל אמש (ראשון) הגיע הטרנד לשיאים חדשים כששודר גמר מונדיאל 1994.

על פי "גלובו", מיליונים ברחבי ברזיל צפו במשחק, שהניב רייטינג גבוה יותר מכל משחק אחר ששודר העונה. המשחק המפורסם נגד איטליה, שהסתיים ב-0:0 והוכרע בדו קרב פנדלים, שודר בפס הקול המקורי, כולל שאגת הניצחון של השדרן המיתולוגי גלבאו בואנו אחרי החמצת הפנדל המכרעת של רוברטו באג'ו.

בבטו, רומאריו, נבחרת ברזיל מונדיאל 1994. AP
השנים לא הפכו את זה לפחות מרגש. רומאריו ובבטו במונדיאל 94/AP

מיד עם סיום המשחק התפצל השידור לשניים, וגיבורי הזכייה הרביעית של הסלסאו בגביע העולם נראו נרגשים ביותר. רומאריו ובבטו, שני הכוכבים של הנבחרת ההיא, בכו כשסיפרו שצפו במשחק לראשונה עם ילדיהם.

"בתי הבכורה היתה בת ארבע בזמן המשחק, ובני עדיין לא נולד. היום צפינו במשחק לראשונה, וזו היתה חוויה מרגשת מאין כמוה", אמר רומאריו בגרון חנוק, והקדיש את הגביע לילדיו - למרות שעברו 26 שנה מאז המשחק. "זה מוקדש למשפחה האהובה שלי, שתומכת בי כל השנים האלה. זה עבור העם הברזילאי, שלעולם לא ישכח אותנו. מצמרר לצפות ברגעים האלה בכל פעם מחדש. הלוואי שכל הצופים בבית התרגשו כמוני ושכחו קצת מהתקופה הקשה שעוברת עלינו".

צפו ברומאריו ובבטו בוכים עם שריקת הסיום

גם בבטו התרגש מההקרנה המחודשת ואמר ש"זה עדיין מרגיש כאילו אנחנו שם, כאילו לא עברו 26 שנה. צריך להודות לכל מי שהיה חלק מהמסע המדהים הזה. זה לא היה אפשרי אם לא אתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully