וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן הודה שהוא שוקל לחזור מפרישה: "לפעמים מדגדג לי"

ההולנדי בן ה-36 פרש לפני פחות משנה במדי באיירן מינכן, אבל מודה ש"לפעמים עוברות לי בראש המחשבות שאני רוצה לחזור. אני פשוט ספורטאי"

אתר באיירן מינכן

אריאן רובן פרש לפני פחות משנה, אבל כבר מדגדג לו לחזור. ההולנדי תלה בקיץ שעבר את הנעליים, אחרי קריירה מוצלחת מאוד שהחלה בכרונינגן בהולנד ונמשכה בתארים וניצחונות באיינדהובן, צ'לסי, ריאל מדריד ובאיירן מינכן. בשנה שעברה דווח כי הוא שוקל לחזור לעונת פרישה בהולנד, ועל אף שקיבל הצעות מקבוצותיו לשעבר כרונינגן ופ.ס.וו - הוא בחר לפרוש אחרי שחוזהו בבאיירן נגמר.

כעת, בגיל 36, הוא מודה שהוא כבר שקל לחזור. "בהתחלה לא התגעגעתי לכדורגל בכלל", הוא גילה בפודקאסט של באיירן מינכן, "אבל אז הגיע שלב שבו זה שוב החל לדגדג, ועברו לי בראש מחשבות כמו 'היי, אולי אני רוצה לחזור לשחק קצת'. מפעם לפעם עדיין יש בי תחושות כאלה.

"עכשיו, עם הנגיף, זו תקופה מאוד מוזרה לכולם בכדורגל, וכשהכדורגל יחזור... אבל אולי זה משהו שתמיד יישאר בי. אני פשוט ספורטאי".

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
גם אנחנו מתגעגעים. רובן/GettyImages

רובן מודה שהוא עדיין אוהד את באיירן ותומך בה, על אף שלא ראה את כל משחקיה העונה. "פספסתי המון משחקים, פשוט הייתי עסוק", אמר רובן, "כשאתה פורש, אף אחד לא מחכה לך, כך שאתה חייב שיהיה לך משהו להתעורר עבורו. עבורי זה הילדים שלי". עוד סיפר שהציעו לעבור לאימון, והוא אף נתן כמה אימונים אישיים לבן שלו, אבל "אין לי מחשבות ספציפיות בנוגע לעתיד", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully