וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להגיע לקצה גבול היכולת כדי לנצח": סטרלינג על סוד ההצלחה של מנצ'סטר סיטי

"לא כדאי להיות בחדר ההלבשה שלנו אחרי הפסד, זה כאילו קרה הדבר הכי גרוע בעולם. הגישה הזו מלווה אותי גם מחוץ למגרש". ראחים סטרלינג על בניית המנטליות הווינרית של סיטי ועל החלק של פפ

רויטרס

מנצ'סטר סיטי לא מפסידה הרבה, אבל כשזה קורה "לא כדאי להיות בחדר ההלבשה שלנו", אומר ראחים סטרלינג. שחקן הכנף שמדי שנה נראה יותר ויותר טוב במדים התכולים (ואלו של נבחרת אנגליה), סיפר כיצד הגישה הווינרית שאימצה מנצ'סטר סיטי תחת פפ גווארדיולה, שינתה אותו ואת המועדון.

"בחמש השנים שלי בקבוצה, הדבר הכי חשוב שלמדתי הוא ערך הניצחון", אמר סטרלינג, "לפני כן, אם הקבוצה שלי הייתה מנצחת זה היה טוב, ואם היא הייתה מפסידה הייתי מאוכזב - אבל זה לא צרב לי".

סטרלינג המשיך: "עכשיו, גם אם אנחנו מפסידים פעם ב-15 משחקים, אתה לא רוצה להיות בחדר ההלבשה של מנצ'סטר סיטי. זה כאילו קרה הדבר הכי גרוע בעולם. אני חושב שזו סביבה נהדרת להיות בה, היכן שאף אחד לא מוכן להפסיד או לקבל הפסד".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם ראחים סטרלינג. רויטרס
דברים שלמדתי מפפ. סטרלינג עם גווארדיולה/רויטרס

בשנתיים וחצי האחרונות סיטי זכתה בשתי אליפויות, גביע, שני גביעי הליגה וגביע הצדקה. השנה היא נפרדה מכתר האליפות (כנראה), אבל עד התפרצות הקורונה נראתה טוב בליגת האלופות - מפעל בו דווקא לא הצליחה מעולם.

סטרלינג עצמו התקדם והתקדם וזכה בכמה תארים אישיים."ווינריות זה הדבר הכי גדול שלמדתי מאז שאני פה", הוסיף שחקן הכנף הזריז, "אני לוקח את זה איתי לכל מקום, לא רק בכדורגל. לרצות כל הזמן להצליח ולא להסכים להפסיד".

והיכן החלק של המאמן? סטרלינג סיפר: "מנטליות ווינרית זה הדבר הכי חשוב שלמדתי מפפ גווארדיולה. אני זוכר שלפני שנתיים היינו בפער גדול בפסגה, כבר זכינו באליפות והוא רק רצה להגיע ל-100 נקודות ושלא נוריד רגל מהדוושה. זה אומר עליו הכל וזה מה שאני לוקח ממנו. לא רק לשחק טוב, אלא להגיע לקצה גבול היכולת כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully