וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי ליניקר על השלשול במכנסיים במהלך משחק במונדיאל: "זה פשוט יצא בבום"

חלוץ נבחרת אנגליה שוב נזכר בתקרית המביכה ובסיוט הגדול: "חרבנתי על עצמי, מרחתי את זה על הדשא כמו כלב, הסרחתי, כולם ריחמו עליי"

מתוך הטוויטר של ריו פרדיננד

בווידאו: ליניקר הפרשן חוגג באולפן שער של נבחרת אנגליה

אחת לכמה שנים גארי ליניקר שוב מתבקש לספר על המשחק המפורסם במונדיאל 1990 שבו הוא שלשל במכנסיים. זה קרה במדי נבחרת אנגליה, במשחק מול אירלנד, כשהוא סבל מהתכוצויות, ואיבד שליטה. "הייתי חולה בלילה, וזה היה משחק הפתיחה שלנו, והתעוררתי כמה פעמים עם שלשולים. לא רציתי להגיד על זה למאמן בובי רובסון כי פחדתי שהוא לא ייתן לי לשחק. המשחק התחיל, והייתי בסדר, ואז אחרי 20 דקות התחילו התכווצויות שרירים. איכשהו החזקתי עד המחצית וחשבתי שזה יסתדר.

"עלינו למחצית השנייה, עברו 10 או 15 דקות, ואני שוב מרגיש את זה ואומר 'אוי לא, אני בצרות כאן'. הכדור הלך שמאלה בחצי של אירלנד, רצתי אליו וניסיתי לעצור את זה, נפלתי על הדשא והרפיתי לרגע - ואז זה פשוט יצא ב'בום!'.

"אמרתי לעצמי, 'הו אלוהים', אבל זה התפזר לכל עבר. אפשר לראות קצת בתמונות, כאשר גארי סטיבנס בא אליי ושאל מה קרה. ואמרתי לו, 'חרבנתי על עצמי'. לא ידעתי מה לעשות. תודה לאל שהיו לנו מכנסיים קצרים שחורים. גירדתי את זה ממני ומרחתי את זה על הדשא כמו כלב. הסרחתי. בסוף בובי החליף אותי וירדתי מהמגרש. לא הייתה לי ברירה, וישבתי על הספסל ליד כולם. אפשר היה לראות אותם מתרחקים ממני, ומרחמים עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully