וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות שחקנים ומאמני טניס יפגינו: "עשרות אלפים יישארו בלי מועדונים"

26.4.2020 / 15:24

אחרי שענפים מסוימים הוחזרו לפעילות, נשכח ענף הטניס, ובקשה לקיום הפגנה בכיכר רבין הוגשה למשטרה. אבי פרץ, בעל מועדון: "לא מחזירים אותנו לאימונים וזה יגרום למועדונים לפשוט רגל"

צילום מסך

בעוד ענפי הספורט השונים חזרו בימים האחרונים לאימונים ללא מגע באישור משרד הבריאות, ענף הטניס נשאר מאחור ולא קיבל אישור לשוב לפעילות. מסיבה זו הוגשה היום (ראשון) בקשה לעריכת הפגנה של 500 עד 700 אנשים ביום חמישי הקרוב בכיכר רבין כדי להחזיר את פעילות הטניס בכל ישראל לסדרה, תוך קיום המגבלות שיקבע משרד הבריאות.

"ראינו את המתווה של משרד הספורט, והטניס מופיע באחד הסעיפים, אבל לפי מה שראיתי משרד הבריאות ידון בזה רק ב-30 באפריל וגם בפעימות - סגל אולימפי, בוגרים. אנחנו כן מופיעים במתווה", סיפר היום לוואלה! ספורט אבי פרץ, בעל מועדון ספורט לטניס בנתניה, "לא צריך לחפש מילים יפות, הענף בבעיה מקצועית וכלכלית, אבל מהלך כזה שלא מחזירים אותנו לאימונים יגרום למועדונים לפשוט רגל. אלפי אם לא עשרות אלפי שחקנים ישארו בלי מועדונים לשחק בהם".

אצטדיון רמת השרון טניס. קובי אליהו
"הענף בבעיה מקצועית וכלכלית"/קובי אליהו

לטענתו של פרץ, שוער העבר, קל מאוד להחזיר את ענף הטניס, ענף בו לא מעורב מגע בין שחקנים, לפעילות, אך הדבר משום מה לא נעשה: "תציבו לנו תנאים - ארבעה או שישה על מגרש. בשבוע שלפני הסגר עוד התאמנו לפי ההנחיות. היה אפשר לעשות את זה בצורה קלה מאוד על המגרש. פיזרנו להם כסאות והם נחו שם. הם לא התקרבו אחד לשני, זה היה קל מאוד לביצוע. אני מדבר על הטניס החברתי, ילדים, נוער, חוגים, לזה צריך לדאוג. את המקצוענים יחזירו מהר יותר, אם יחזירו את הצעירים יחזירו גם את המבוגרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully