וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אוסבלדו: "כמעט נהרגתי בקטטה בבר ברומא, אמרתי לטוטי שאשתו בטוח בוגדת בו"

החלוץ הארגנטינאי-איטלקי סיפק ראיון שערורייתי, כולל תשבוחות לטוטי גם מהמלתחות. ולמה הוא טוען שלא זומן למונדיאל 2014?

רויטרס

בווידאו: זלאטן מתאמן במדי האמרבי

ברחבי עולם הכדורגל מתכוננים בזהירות לחזרה לשגרה, ובינתיים נזכרים בחיוך בסיפורים מהעבר, עם דגש כמובן על שערוריות העבר. אחד המצטיינים בתחום, דני אוסבלדו, שוב סיפק את הסחורה בראיון בארגנטינה, בו סיפר על חייו הסוערים באיטליה.

"אמרתי לפרנצ'סקו טוטי שבטוח שאשתו בוגדת בו", אמר בחיוך החלוץ הארגנטינאי-איטלקי. "וזה בגלל שאין מצב שהוא כל כך מושלם. הפנים שלו נאות, ומבלי להיכנס לפרטים מיותרים, אין לו במה להתבייש גם באיזורים הפרטיים בגוף שלו... הוא היה השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו, והוא אפילו לא סבל מריח רע מהפה, הכל היה משובח אצלו! אז משהו היה חייב להיות רע, לא? אבל מסתבר שאפילו הנישואים שלו היו מאושרים".

פבלו אוסבלדו שחקן רומא חוגג שער. Andrew Medichini, AP
"שמעתי מהתקשורת שאני לא בסגל למונדיאל". דני אוסבלדו/AP, Andrew Medichini

לאחר מכן חשף אוסבלדו, שחזר לשחק במדי באנפילד בליגה הארגנטינאית אחרי שלקח פסק זמן מכדורגל כדי להתרכז בלהקה שלו ולהשתתף ב-"רוקדים עם כוכבים" באיטליה: "פעם כמעט נהרגתי בקטטה בבר ברומא, ולמזלי ביקשתי מטוטי ודניאלה דה רוסי להתלוות אליי, כי אני לא טיפש".

בהמשך התרכז אוסבלדו ביחסיו עם מאמן נבחרת איטליה דאז צ'זארה פראנדלי: "הבקעתי שישה או שבעה שערים במוקדמות מונדיאל 2014, הייתי קבוע בהרכב עם החולצה מספר 10, אבל בסוף הוא השאיר אותי מחוץ לסגל למונדיאל כי בעיתונים כתבו שאני ארגנטינאי ולא איטלקי. החלק הכי גרוע היה שהוא לא הודיע לי בכלל, גיליתי על כך מהתקשורת. באותו רגע בכיתי ורציתי למות, כי הגיע לי להיות במונדיאל. כשפראנדלי התקשר אליי יום אחד כדי שאבוא לשחק אצלו בגלאטסראיי עניתי לו שלא אבוא גם תמורת 50 מיליון יורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully