וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה סוגר חשבון: "אנטוניו קונטה לא מאמן מהטופ העולמי"

החלוץ שהסתכסך עם המאמן האיטלקי בימיהם המשותפים בצ'לסי עקץ: "הוא מאוד חשדן וחייב לשנות את הצד האנושי שלו, בקבוצה כמו ריאל הוא לא היה מסיים עונה"

רויטרס

פגרת הקורונה המתקרבת לסיום סיפקה לכדורגלנים רבים את ההזדמנות להיזכר בסיפורים נחמדים ומצחיקים מעברם, ועבור חלקם זו גם הזדמנות לסגור כמה חשבונות פתוחים. כך עשה דייגו קוסטה בראיון ל-ESPN, בו שלח כמה חיצים לעבר מאמנו לשעבר בצ'לסי, אנטוניו קונטה.

החלוץ בעל המזג החם אומנם כיכב במדי הבלוז בעונת הבכורה של האיטלקי על הקווים בה כבש 20 שערים בדרך לזכייה בפרמיירליג, אבל הסתכסך עם המאמן התובעני, שהודיע לו בקיץ שלאחר מכן שהוא לא בתכניות שלו באמצעות הודעת SMS.

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה עם דייגו קוסטה. רויטרס
זמנים יפים, ופחות יפים. אנטוניו קונטה עם דייגו קוסטה/רויטרס

"היו לנו בעיות מחוץ למגרש, אבל אני עדיין חושב שהוא מאמן ממש טוב", סיפר קוסטה. "אין לי טענות אליו, אבל כדי להיות באמת מאמן מהטופ העולמי, הוא צריך לשנות את הצד האנושי שלו. הוא מאוד חשדן. אם הוא היה מאמן של קבוצה כמו ריאל מדריד, למשל, הוא בחיים לא היה מצליח לסיים אפילו עונה אחת בתפקיד".

חלוץ אתלטיקו מדריד נזכר גם בביקורת החריפה שספג כשבחר לייצג את ספרד ולא את מולדתו ברזיל, אחרי שכבש רשם שתי הופעות במשחקי ידידות במדי הסלסאו: "אחרי ששיחקתי נגד רוסיה לואיז פליפה סקולארי הבטיח לי שהוא יזמן אותי שוב כי לא שיחקתי הרבה, אבל אני חושב שהוא אמר את זה רק כדי להטעות אותי. אני זוכר שאחר כך היו כמה חלוצים פצועים, ועדיין לא קיבלתי זימון. נשארתי בשקט והמתנתי בסבלנות, אבל אז לא נכללתי גם בסגל לגביע הקונפדרציות, והבנתי את התמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully