וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריוטס בחרו בועט בדראפט. עכשיו הם צריכים להתמודד עם הקעקוע שלו

לג'סטין רורוואסר, שנבחר בסיבוב החמישי, יש קעקוע של מיליציה ימנית קיצונית על הזרוע. הוא טוען: "עשיתי אותו כשהייתי נער, לא חשבתי על המשמעויות. אכסה את זה". בעבר פיטר הבעלים רוברט קראפט מעודדת שפרסמה תמונה עם סטודנט שעל גופו צוייר צלב קרס

ביל בליצ'יק וניו אינגלנד פטריוטס היו צריכים קוורטרבק שיחליף את טום בריידי, אבל בחרו שלא לעשות זאת בדראפט ה-NFL שהסתיים בסוף השבוע. במקום זאת, הם העדיפו לחזק את עצמם במספר עמדות, בהן גם הבועט במקום סטיבן גוסטקובסקי הוותיק ששוחרר. הבועט שנלקח הוא ג'סטין רורוואסר ממכללת מרשל, בחירה שמקצועית לא הייתה עושה כותרות, אבל כן הגיעה לשם בזכות משהו אחר: הקעקוע של רורוואסר על הזרוע.

ג'סטין רורווסר שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
ג'סטין רורווסר שחקן ניו אינגלנד פטריוטס/GettyImages

מסתבר שלשחקן, שנבחר בסיבוב החמישי בדראפט, יש קעקוע עם הסיסמה "Liberty or Death" המזוהה עם תנועת "Three Percenters", מיליציה ימנית קיצונית שדוגלת בעליונות הלבנה ושחבריה הואשמו בפעילויות גזעניות ואלימות נגד מיעוטים ופליטים. כידוע, בעלי הפטריוטס, רוברט קראפט, הוא יהודי שנמצא בקשרים חמים עם ישראל, פילנטרופ שתורם רבות לישראל בכלל ולענף הפוטבול בארץ בפרט. מגרש הפוטבול בירושלים נקרא על שמו. ב-2008 פיטר קראפט מעודדת שבתמונה שלה בפייסבוק נראתה מקשקשת על גופו של סטודנט שקושקשו עליו ציורים רבים, בהם צלב קרס.

רורוואסר טען בשבת כי עמדות התנועה לא משקפות את אלה שלו: "עשיתי את הקעקוע כשהייתי נער. יש לי במשפחה הרבה קרובים בצבא וחשבתי שזה סימול צבאי. זה ממש לא משהו שהייתי רוצה להזדהות איתו. הייתי צריך לעשות מחקר יותר מעמיק בעניין הזה, זה ממש לא משהו שמייצג אותי. אכסה את הקעקוע".

באופן רשמי ארגון ה-"Three Percenters" לא תומך בעליונות לבנה, אך מקושר לפעולות לא חוקיות ואלימות כנגד מיעוטים. "אני אעבוד קשה כדי להוכיח את עצמי על המגרש", אמר רורוואסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully