וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט גמר מונדיאל 1990: "הייתי צריך להרחיק את מראדונה עוד לפני המשחק"

אדגרדו קודסל, ששפט את הגמר בין ארגנטינה לגרמניה, סיפר: "מראדונה קילל, הוא אמר לי שאני גנב ושקיבלתי שוחד מפיפ"א. הוא אחד האנשים הנוראים שפגשתי"

צפו בקטע מתוך הסרט "מראדונה"/פסטיבל קאן

שופט העבר אדגרדו קודסל, ששפט את גמר המונדיאל ב-1990 בין גרמניה לארגנטינה באיטליה, טוען להתנהגות מחפירה של דייגו מראדונה, קפטן ארגנטינה, לפני המשחק ובמהלכו. "יכולתי להרחיק אותו עוד לפני שהמשחק התחיל", סיפר, "אם הייתי ממלא את החוקים הוא היה מורחק על על הקללות שהוא פלט לעיני כל האצטדיון, הוא קילל בלי הפסקה במהלך ההמנונים. אבל ברור שניסיתי להרגיע אותו. אמרתי לו, 'אנחנו בגמר המונדיאל, אתה אחד הכי טובים שיש', אבל הוא לא רצה להבין את זה".

דייגו מראדונה נבחרת ארגנטינה מול לותר מתיאוס נבחרת גרמניה גמר מונדיאל 1990. GettyImages
לא שוכח לו. מראדונה לפני הגמר באיטליה/GettyImages

בהמשך המשחק השופט הרחיק את פדרו מונזון בדקה ה-65 והותיר את ארגנטינה בעשרה שחקנים: "מראדונה ניגש אליי ואמר לי שהוא כבר יודע שקיבלתי שוחד מפיפ"א". השופט האורוגוואי הוסיף: "ראיתי את מראדונה עושה דברים מדהימים על הדשא, וראיתי גם שהברך שלו הייתה מנופחת מתיקולים אגרסיביים. ככדורגלן הוא היה הטוב מכולם, אבל כבנאדם הוא היה לא נעים, ואחד הנוראים ביותר שפגשתי במהלך חיי".

כמו כן הוא סיפר: "כשהוא היה בדוראדוס, שאלתי אותו אם הוא יודע שגרתי שם, והוא אמר לי 'לא ידעתי שיש שם כל כך הרבה גנבים'. דברים כאללה, אומנם כבר עברו 30 שנה, אבל זה לא משנה את המעשים שלו, שהייתי מגיב אליהם אחרת אילו הייתה לי הזדמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully